Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2010

New Year Sex Party

Πλησίαζε η πρωτοχρονιά και στο γραφείο ήταν παράδοση νωρίς το βραδάκι να γίνετε μια μικρή γιορτή για τους υπαλλήλους. Ήμουν καλεσμένη και πήγα πιο πολύ για να μην δείξω αδιαφορία και με σχολιάσουν για την απουσία μου.

Κανόνισα να μου κρατήσει το παιδί η babysitter και ετοιμάστηκα να φύγω.
Το πάρτυ ανιαρό, συνάδελφοι με τις κοπέλες τους ή τα αγόρια τους είχαν έρθει και είχαν κάνει πηγαδάκια και συζητούσαν.
Έβαλα ένα ποτό και με το ποτήρι στο χέρι γύριζα από παρεούλα σε παρεούλα και πέρναγε η ώρα. Είχα πιεί 4-5 ποτήρια κρασί και από ένα σημείο και μετά δεν τους έδινα και πολλή σημασία σε αυτά που έλεγαν.
Είχαν αρχίσει να αποχωρούν σιγά σιγά και έγω είχα κάτσει σε μιά καρέκλα και το κεφάλι μου γύριζε ελαφρά αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είχα μεθύσει.
Συνηδειτοποίησα οτι είχα απομείνει μόνη με 8 άντρες από το γραφείο και ένας από αυτούς ήταν το αφεντικό μας. Είχαν βάλει μουσική λίγο πιο έντονη και με σήκωσαν να χορέψω μαζί τους. Ήθελαν να τους χαρίσω από έναν χορό πριν φύγουμε και τελειώσει το πάρτυ.







Χόρεψα με τον πρώτο, τον δεύτερο αλλά μετά φανερά ζαλισμένη από το ποτό δεν μπορούσα να καταλαβώ με ποιόν χόρευα, είχαν σηκωθεί όλοι μαζί και με γυρνούσαν γύρω γύρω. Τα είχαν τσούξει και αυτοί για καλά και γελούσαν με το παραμικρό και όλα μας φαινόντουσαν γελεία.

Σιγά σιγά τα χέρια τους άρχισαν να με χαϊδεύουν στα μπούτια και μου σήκωναν το ήδη κοντό φόρεμα που φορούσα.
Άλλος με φιλούσε στους ώμους, άλλος στο λαιμό, και τα χέρια τους με χάϊδευαν όλο και περισσότερο. Ένιωθα το κορμί μου βαρύ από το ποτό, την κούραση και δεν αντιδρούσα.
Μετά από ένα τέταρτο και ενώ και εγώ ασχολιόμουν μαζί τους, δεν κατάλαβα πως που ξεκούμπωσαν το φερμουάρ και το φόρεμά μου έπεσε στο πάτωμα και είχα μείνει εκεί με τα διάφανα δαντελωτά μου εσώρουχα ανάμεσά τους.
Ένιωθα σαν πρωταγωνίστρια του million dollars που χορεύει και κάνει strip tease για τους πελάτες. Χόρεψα προκλητικά και πολύ ερωτικά όσο δεν είχα χορέψει όλο το βράδυ με τα ρούχα μου και τον κόσμο γύρω μου.







Κάποιος, δεν θυμάμαι καν ποιός ήταν, με ρώτησε αν ήθελα και άλλο. Έχασα την φωνή μου και το μόνο που έκανα ήταν να γνέψω με το κεφάλι ναι. Έβαλαν μαξιλάρια από τις καρέκλες στο πάτωμα και με ξάπλωσαν επάνω. Μερικοί έβγαλαν τα παντελόνια και τα εσώρουχά τους και τους έβλεπα να χαϊδεύουν τους πούτσους τους.

Το αφεντικό μου με πλησίασε και με έπιασε από το πρόσωπο και με ρώτησε άν ήθελα να το κάνω αυτό, άν ήμουν σίγουρη. Δεν απάντησα. Του ξεκούμπωσα το φερμουάρ του παντελονιού και τον άκουσα να λέει στους άλλους, ok θα μας πάρει όλους μαζί, ενώ εγώ έπερνα στο στόμα μου το πουτσοκέφαλό του και το ρούφαγα δυνατά.
Άκουσα κάποιον να με ρωτάει πώς το θέλω αλλά δεν μπορούσα να απαντήσω, το στόμα μου ήταν γεμάτο από τον πούτσο που ρουφούσα και δεν νομίζω οτι είχα και πολλές επιλογές μιας και ένιωθα να μου βάζουν τα δάχτυλά τους στο μουνί, τον κώλο και να με χουφτώνουν παντού.
Κάποιος είπε δεν βλέπετε ρε οτι δεν την νιάζει πως; Θα το κάνει με όλους τους τρόπους. Είχε τόσο δίκιο, ήμουν τόσο ερεθισμένη, τόσο πεινασμένη από την αποχή μηνών στο sex που θα έκανα τα πάντα να το απολαύσω όπως μπορούσα. Όρμησαν σαν λυσσασμένοι επάνω μου. Θα πρέπει να πέρασαν 4-5 ώρες μέσα μου. Με κάθε τρόπο. Ένιωθα τους πούτσους τους στο μουνί μου, τον κώλο μου, τρείς μαζί μέσα μου και εγώ να το απολαμβάνω.








Μου άρεσαν πολύ 3-4 από αυτούς και δεν θυμάμαι πόσους πήρα μέσα μου. Στην αρχή με έγλυψαν παντού, με δάγκωναν στις ρώγες και κου έγλυφαν το μουνί και τον κώλο, κάθε πιθαμή που έβρισκαν ελεύθερη στο κορμί μου την φιλούσαν και την βασάνιζαν γλυκά. Πόνεσα στην αρχή, αλλά μετά το μόνο που ένιωθα ήταν ηδονή και παροξυσμό, με πήραν μέχρι και δυο μαζί από το μουνί ενώ με τσιμπούκωνε άλλος και εγώ να παίζω με τα χέρια μου και άλλους πούτσους. Έβγαλα ένα κρυμένο εαυτό, με γαμούσαν και τους γαμούσα δυνατά. Γαμιώμουν τόσο δυνατά, τόσο έντονα, τόσο άγρια και σκληρά που μερικές φορές ένιωθα το στομάχι μου να γυρίζει. Είχαν γίνει τόσο άγριοι που δεν έλεγχαν τις κινήσεις τους. Με γαμούσαν με βρώμικο και σαδιστικό τρόπο όπως δεν θα έκαναν με τις γυναίκες τους ή τις γκόμενές τους προφανώς. Δεν με ένοιαζε. Ήταν το πιο φανταστικό, άγριο και βρώμικο sex που είχα κάνει ποτέ.

Έχυναν παντού, στο στόμα μου βαθειά, στον κώλο μου στο μουνί μου, έχυνε ο ένας και με γαμούσε μετά άλλος και άλλος και ξανά οι πρώτοι που είχαν ξεκουραστεί και ερχόντουσαν ξανά και ξανά.
Άφησαν όλα τα χύσια τους 2 και 3 φορές ο καθένας μέσα μου και επάνω μου.
Όταν πια με παράτησαν εκεί πεσμένη ήμουν γεμάτη υγρά από τα μαλλιά μέχρι τα δάχτυλα των ποδιών και κόλλαγα ολόκληρη, ενώ τα μουνόχειλά μου και η κωλοτρυπίδα μου πραγματικά ήταν σαν να είχαν φάει τρακάρισμα με αυτοκίνητο.







Τρείς από αυτούς με βοήθησαν να σηκωθώ και μου έφεραν λίγο χαρτί κουζίνας και με πήγαν μέχρι το μπάνιο να πλυθώ πρόχειρα. Τα πρώτα βήματα ήταν μαρτύριο. Πόναγα φοβερά και δεν μπορούσα να περπατήσω καλά. Πόναγε ο κόλπος μου και ο κώλος μου έτσουζε πάρα πολύ. Το κατάλαβαν και με ρώτησαν αν μπορούσα να οδηγήσω και είπα οτι μπορούσα.

Έφτασα σπίτι και η κοπέλα που μου κρατούσε το παιδί δεν κατάλαβε κάτι, γελούσα και είπα οτι ήταν ενα υπέροχο πάρτυ. Οταν έκλεισε την πόρτα και έφυγε, σχεδόν ούρλιαξα από το τσούξιμο που ένιωθα. Με είχαν ξεσκίσει. Δεν ήμουν για τέτοια, αλλά το είχα τόση ανάγκη, έχυσα πολλές φορές και η κλειτορίδα μου δεν ήταν τόσο ευαίσθητη μόνο από το πολύ πήδημα, είχα φοβερούς οργασμούς και δεν κρύβω οτι το απόλαυσα και ας με πόναγε μερικές φορές.









Για τουλάχιστον δέκα μέρες έκρυβα τα σημάδια από τις δαγκωνιές τους και οι μελανιές από τα βυζιά και τον κώλο μου παρέμεναν για εβδομάδες μέχρι να συνέλθω.

Ένιωσα όμως τόσο πρόστυχη, τόσο ερεθισμένη τόσο τρέμουλο στο κορμί που δεν το μετάνιωσα στιγμή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου