Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2010

Κόκκινο της φωτιάς

Περίμενα στο θάλαμο του νοσοκομείου, τουλάχιστον δεν πήγα σε δημόσιο αλλά ιδιωτική ανδρολογική κλινική και οι συνθήκες ήταν σχεδόν ξενοδοχειακού επιπέδου μην πω και καλύτερα.
Στο δωμάτιο ήταν τέσσερα κρεβάτια, αλλά μόνο στο διπλανό μου ήταν ένα νεαρός άντρας.
Είχαμε πιάσει κουβεντούλα και περιμέναμε τον γιατρό να έρθει.
Επεμβασούλα ρουτίνας και οι δυο αλλά είχαμε πιάσει κουβέντα και αρχίσαμε να κάνουμε καλαμπούρι που περιμέναμε να μας ξυρίσουν για την επέμβαση.
Είχαμε τελικά τον ίδιο γιατρό ο οποίος πέρασε, μας διαβεβαίωσε οτι είναι κάτι πολύ απλό και οτι την άλλη μέρα θα είμασταν σπίτια μας.
Όταν μείναμε μόνοι μας του λέω, έχει γούστο να έρθει να μας ξυρίσει καμιά μουστακαλού χοντρή νοσοκόμα. Βάλαμε τα γέλια αλλά μας κόπηκαν απότομα όταν η πόρτα άνοιξε και μπήκε μέσα μια νοσοκόμα που ξεπερνούσε κάθε φαντασία.
Μου ήρθε να της πω για καλαμπούρι, παλεύουμε;
Αλλά άμα η άλλη κρατάει ξυράφι και μάλιστα εξαρτάσαι εσύ και ο ανδρισμός σου απο το πόσο νευρικό θα είναι το χέρι της, κάνεις τουμπεκί.
Μας κόπηκε η ανάσα. Μόλις μπήκε μέσα κοιταχτήκαμε και ενώ απογοητευτήκαμε και οι δυο από την άλλη ήθελα να ξεσπάσω σε γέλια, με είχε πιάσει ένα νευρικό γέλιο και με το ζόρι κρατήθηκα.






Ο κύριος Αναστασίου; ρώτησε.
Υπάρχει Θεός σκέφτηκα, ο άλλος ήταν ο Αναστασίου.
Είδα τον πανικό στα μάτια του και ήθελα να πέσω ξερός στα γέλια αλλά κράτησα χαρακτήρα.
Θα σας ξυρίσω του είπε και άρχισε να τραβάει τις κουρτίνες γύρω από το κρεβάτι του.
Είχε απελπιστεί, μου έριξε ένα βλέμα όταν χανόταν πίσω από την κουρτίνα που τον λυπήθηκε η ψυχή μου.
Η πόρτα άνοιξε και μια νοσοκόμα την φώναξε να πάει επειγώντος κάπου και αυτή δεν πρόλαβε καν να του τραβήξει το σεντόνι.
Τράβηξε την κουρτίνα και είχε το χαμόγελο της λύτρωσης στα μάτια του, την γλίτωσα μου είπε. Εμένα με είχε πιάσει νευρικό γέλιο και είχα ξεσπάσει επιτέλους.
Ελπίζω να έρθει άλλη , μου είπε.
Λέω κάτσε μην έρθει καμιά ίδια πάλι.
Αποκλείεται να υπάρχει πιο άσχημη και χάλια από αυτήν, τι χειρότερο μπορεί να υπάρχει;
Η πόρτα μετά από λίγο άνοιξε και μπήκε μέσα ένας νοσοκόμος.
Κοιταχτήκαμε και οι δύο.
Ο κύριος Αναστασίου;
Τελικά υπήρχαν και χειρότερα.
Τον ξύριζε ένας νοσοκόμος που είχε το χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, ενώ ο φουκαράς ο Αναστασίου δεν έβγαλε άχνα.
Υπό φυσιολογικές συνθήκες θα είχα λιώσει στα γέλια αλλά αφού μετά θα εγχειριζόμουν και εγώ, θα ερχόταν η σειρά μου, οπότε καλό θα ήταν να μην κάνω τον έξυπνο.
Η κουρτίνα τραβήχτηκε, ο νοσοκόμος έφυγε και μετά από μερικά δευτερόλεπτα σιωπής και οι δυο παραδεχτήκαμε οτι η προηγούμενη νοσοκόμα ήταν προτιμότερη.
Ήρθαν και τον πήραν για την επέμβαση, του ευχήθηκα καλή τύχη και έμεινα μόνος μου.



Σχεδόν με πήρε ο ύπνος, ξύπνησα από ένα θόρυβο, κάποιος ήταν στο δωμάτιο. Άνοιξα τα μάτια και είδα μια πανέμορφη κοκκινομάλα νοσοκόμα με μακριά μαλιά. Έστρωνε το διπλανό κρεβάτι και μια στιγμή έσκυψε αρκετά και είδα οτι φορούσε ένα κρέμ βρακάκι. Είχε υπέροχο κώλο. Έκανα πως κοιμάμαι, ειχα σχεδόν κλειστά τα μάτια αλλά τόσο ανοιχτά ώστε να μπορώ να κόβω κίνηση τι κάνει. Φορούσε την ρόμπα την μπλέ του νοσοκομείου και ήταν αρκετά κοντή. Είχε πολύ όμορφα πόδια και από πρόσωπο ήταν πολύ ...προστυχόφατσα που λέμε οι άντρες.
Τακτοποίησε όλο το θάλαμο και με πλησίασε. Μου μίλησε να ξυπνήσω αλλά εγώ δεν αντέδρασα.
Την είδα που ακούμπησε το χέρι της στον ώμο μου και με φώναξε ξανά. Κουνήθηκα λίγο αλλά πάλι δεν ανταποκρίθηκα.
Γύρισε και κοίταξε το σεντόνι μου. Το σήκωσε και είδε οτι ήμουν σχεδόν γυμνός. Με κοίταξε πάλι μια φορά και έβαλε το χέρι της κάτω από το σεντόνι μου.
Ένιωσα το χέρι της να μου χαϊδεύει τον πούτσο. Τον έπιασε απαλά και τράβηξε πίσω το δέρμα. Το κεφάλι του πετάχτηκε έξω ενώ η στύση μου άρχισε να γίνετε πολύ δυνατή. Το τέντωσε όλο πίσω αργά και τον κοίταξε που είχε τεντώσει ολόκληρος.
Σκλήραινε μέσα στα χέρια της. Τον έπαιζε αργά και πολύ απαλά με τα δαχτυλάκια της ενώ τα μάτια της με κοιτούσαν.
Άνοιξα τα μάτια μου αργά, την κοίταξα και περίμενε να αντιδράσω. Χαμογέλασα απλά, τίποτα άλλο.
Φόρεσε ένα πονηρό χαμόγελο και ένιωσα να κλείνει την χούφτα της γύρω από τον πούτσο μου και να τον παίζει λίγο πιο έντονα και πιο έντονα. Άνοιξα τα πόδια μου να την διευκολήνω και τράβηξε εντελώς το σεντόνι.
Μου τον έπαιζε και με κοιτούσε, με ένα λάγνο βλέμα, γούσταρε, είχε καυλώσει και αυτή σίγουρα.
Έσκυψε και τον φίλησε στο κεφάλι, τον έγλυψε απαλά με την γλώσσα της γύρω γύρω και νόμιζα οτι θα εκραγώ από την καύλα που ένιωθα.
Με το άλλο χέρι μου χάϊδευε τα αρχίδια και με το άλλο με μαλάκιζε και με έγλυφε απαλά.
Σηκώθηκε και έφερε το ξυράφι.





Λεω τί; Έτσι θα με αφήσεις και έκανα να την τραβήξω προς το μέρος μου.
Μου έκανε νόημα να μην μιλήσω και μου έβαλε αφρό παντού στον πούτσο και την ηβική περιοχή.
Καυλωμένος πάντα ξυρίζεται πιο εύκολα, είπε και άρχισε να με ξυρίζει.
Τον έπαιζε απαλά με την σαπουνάδα και τον κρατούσε καυλωμένο ενώ με το ξυραφάκι τον έκανε σχεδόν γουλί. Τον γύριζε γύρω γύρω και δεν έχανε ευκαιρία να τον παίζει ενώ τον ξύριζε.
Ήταν πολύ ηδονικό, ήταν κολασμένο μωρό εντελώς, υπέροχο κορμί, μάτια πονηρά και φάτσα για τρελές προστυχιές.
Τελείωσε με το ξύρισμα και έφερε μια ζεστή βρεγμένη πετσέτα και τον σκούπισε ολόκληρο από τις σαπουνάδες. Σηκώθηκε και κοίταξε τον πούτσο μου εντελώς ξυρισμένο, και καυλωμένο σχεδόν μέχρι το ταβάνι.
Έγλυψε απαλά τα χείλη της. Περίμενα οτι θα με έπερνε στο στόμα της αλλά αυτή απομακρύνθηκε λίγο.
Κάθησε στο απέναντι κρεβάτι και με κοίταξε προκλητικά.
Θέλω να σε βλέπω να τον παίζεις για μένα μου είπε.
Παίξτον δυνατά, τώρα που σου τον έχω ξυρίσει.
Τον έπαιζα δυνατά και την είδα οτί το γούσταρε πραγματικά.
Άρχισε να ξεκουμπώνει την ρόμπα της, αργά. Φορούσε ένα δαντελωτό σουτιενάκι.
Χάϊδευε τα βυζάκια της προκλητικά και έγλειφε τα χείλη της ενώ έβλεπε τον πούτσο μου να πηγαίνει πάνω κάτω. Έβγαλε έξω τα βυζάκια της και ήταν πολύ όμορφα. Στητά με καυλωμένες ρώγες ρόζ. Τις έπαιζε και είχαν γίνει κάγκελο, τα χούφτωνε και τα έπαιζε.
Ο πούτσος μου κόντευε να σπάσει.




Γύρισε την πλάτη της και σήκωσε την ρόμπα της ψηλά ενώ μου έστησε το κωλαράκι της να το δω.
Φόραγε ένα στργκάκι που είχε χωθεί βαθειά μέσα στον κώλο της, απαλός, στρογγυλός, υπέροχος.
Τον κούναγε προκλητικά.
Κατέβασε το βρακάκι της και τον άφησε γυμνό και είδα και τις δύο τρυπούλες της στημένες, ερωτικές, ζουμερές να με προκαλούν.
Τον έπαιζα σαν τρελός και όσο την έβλεπα να στήνεται και να λικνίζεται προκλητικά τόσο καύλωνα και όσο εγώ ερεθιζόμουνα και έβλεπε τον πούτσο μου τεράστιο και με τις φλέβες φουσκωμένες και κατακκόκινο τόσο καύλωνε και γινόταν όλο και πιο προκλητική.
Ξάπλωσε στο κρεβάτι, έβγαλε και το σουτιενάκι της και έμεινε με την ρόμπα ανοιχτή.
Άνοιξε τα πόδια της και άρχισε να παίζει με το κορμί της. Έπαιζε με τις ρώγες της και με το μουνάκι της. Ήταν ξυρισμένο και πολύ όμορφο. Έβαλε το δάχτυλό της στο στόμα της και του έπερνε πίπα να με προκαλέσει, το σάλιωσε και μετά το βύθισε μέσα στο μουνί της.
Αναστέναξε και άρχισε να το δουλεύει μέσα έξω. Άκουγα τον ήχο από τα ζουμιά της και ήθελα να ορμήσω να της τον χώσω βαθειά στην υγρή μουνάρα της.




Τον έπαιζα και αυτή τον έβλεπε να κουνιέτε με τα αρχίδια από κάτω να κρέμονται και με παρακινούσε συνέχεια, παίξτον, παίξτον για μένα και να βογγάει ενώ έπαιζε με την τρυπούλα της.Σήκωσε τα πόδια της ψηλά και το μαλάκιζε σαν τρελή ενώ έβλεπα και την κωλοτρυπίδα της από κάτω στενή και μικρούλα ενώ τα υγρά της έτρεχαν μέχρι την είσοδο στο κωλαράκι της.
Γύρισε και μου έστησε το κωλαράκι της και μαλακιζότανε στημένη. Έφερε τα χέρια της πίσω και άνοιξε διάπλατα τα κωλομέρια της και μετά τα χείλη από το αιδίο της.
Έβαλε μέσα το δάχτυλό της και το γαμούσε δυνατά. Βόγγαγε ενώ εγώ κόντευα να εκραγώ. Το έπαιζε και την άκουσα να φωνάζει χύνω, χύνω, χύνω και γύρισε με τα μάτια σβησμένα από την ηδονή και με κοίταζε προκλητικά. Ήταν στημένη και με κοίταζε γεματή καύλα.
Την είδα που έγλυψε τα χείλη της.
Πλησίασε και ανέβηκε πάνω στο κρεβάτι μου και κάθησε με βαθύ κάθισμα πάνω στο πρόσωπό μου.





Της έγλυψα το μουνί και το κωλαράκι ενώ αυτή κουνιώταν μπρος πίσω πάνω στο στόμα μου και ένιωθε την καυτή υγρή γλώσσα μου μέσα της.
Είχε πολλά υγρά και αυτή την ευχάριστη μυρωδιά από το μουνάκι όταν είναι καυλωμένο.
Ρούφαγα τα χείλια του μουνιού της μεσα στο στόμα και ειδικά την κλειτορίδα της.
Είχε βάλει μέσα στο μουνί και το δάχτυλό της και το έπαιζε και πότε το έχωνε στο στόμα μου και ποτε βαθειά μέσα της.
Της σάλιωσα το κωλαράκι και το ανασήκωσε και έπιασε τον πούτσο μου.
Δεν θα άντεχα για πολύ ακόμα. Τον έπιασε και τον τέντωσε καλά και ήταν πέτρα και πολύ μεγάλος. Τον οδήγησε στην είσοδο από το κωλαράκι της. Έτριψε το πουτσοκέφαλο λίγο πάνω στην κωλοτριπίδα της και το πίεσε δυνατά μέσα. Την είδα που το σώμα της τέντωσε ολόκληρο. Ήταν πολύ στενή και δυσκολεύτηκε. Γύρισε και τον τσιμπούκωσε δυνατά και τον σάλιωσε πολύ καλά και τον έβαλε πάνω στην μικρή ρόζ ροδέλα της.
Τον βύθισε μέσα και άς πόναγε τον έσπρωξε με μιά κίνηση που ακόμα και ο πούτσος μου ένιωσε πόνο. Τον κάρφωσε όλο μέσα και κάθησε με όλο της το βάρος επάνω του για να τον πατώσει μέχρι μέσα.





Έσκυψε μπροστά και με κράτησε κόντρα από τα πόδια ενώ άρχισε να τον καρφώνει μπρός πίσω με δύναμη. ‘Εβλεπα τον κώλο της στημένο και τον κράταγα ανοιχτό ενώ έβλεπα το καυλί μου να μπαινοβγαίνει μέσα της. Της έριξα μια δυνατή σφαλιάρα στον κώλο και τινάχτηκε ολόκληρη.
Ξανά μου φώναξε, ξανά.
Την χτύπησα ξανά και ξανά δυνατά και σε κάθε χτύπημα τον κάρφωνε όλο και πιο μέσα.
Ένιωσα οτι ήμουν έτοιμος να χύσω. Της κράτησα τον κώλο καρφωμένο πάνω στον πούτσο μου να μην τον κουνάει και τεντωμένος μέσα της άφησα όλο το φορτίο με τα καυτά χύσια μου μέσα στον κώλο της. Ουρλίαξαμε και οι δύο. Εγώ από τον οργασμό και την φοβερή ένταση που ένιωθα και αυτή από την άισθηση του πούτσου μου να χτυπάει μέσα της δυνατά και να την χύνει και να την καίει με τα υγρά του.





Τον έβγαλε από μέσα της και είδα την κωλοτρυπίδα της να μένει ανοιχτή και ένα μικρό ρυάκι από άσπρα χύσια άρχισαν να κυλάνε από τον κώλο της πάνω στην ρόμπα της.
Έβαλε τα δάχτυλά της στο κωλαράκι της και τα έπιασε και τα έφερε με προκλητικό πρόστυχο τρόπο στο στόμα της. Τα πήρε στο στόμα και τα έγλυψε. Μου έπιασε τον πούτσο και τον έχωσε στο στόμα της. Μου τον ρούφαγε δυνατά και μαζί κάθε σταγόνα με χύσια που είχαν απομείνει μέσα του. Τον ρούφαγε δυνατά και κόντεψα να πάθω σπασμούς από την ηδονή που ένιωθα στην ευαίσθητη από τον οργασμό βάλανο.
Τον φίλησε και μου λεει, ήταν υπέροχος.
Με σκέπασε και μάζεψε τα ρούχα της και πήγε στο μπάνιο να πλυθεί.
Βγήκε και ήρθε μέχρι το κρεβάτι μου. Μου έπιασε το χέρι και εγώ της χάϊδεψα απαλά το πρόσωπο. Ήταν τόσο όμορφη και ερεθιστική, την ήθελα ακόμα πάλι και πάλι αλλά ξέρω οτι ζητούσα πολλά.
Μου πήρε το μεσαίο δάχτυλο του χεριού στο στόμα της και το έγλυψε απαλά και μετά έφυγε και το δωμάτιο μου φάνηκε τόσο μα τόσο άχαρο, ξένο.
Γύρισα να κοιμηθώ λίγο και να παρω μια ανάσα γιατί είχα ξεθεωθεί. Πάνω στο κομοδίνο είχε αφήσει μια κάρτα με τα ίχνη των χειλιών της και το κραγιον που φορούσε.
Είχε ένα κινητό και ένα όνομα.
Χαμογέλασα και κράτησα την κάρτα με το φιλί της στα χέρια μου και με πήρε ο ύπνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου