Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2010

Μασάζ.

Ήταν κάτι που ήθελα να δοκιμάσω εδώ και μήνες αλλά οι υποχρεώσεις και η δουλειά δεν μου άφηναν ελεύθερο χρόνο.
Συμβουλεύτικα ένα φίλο και μου είπε να κοιτάξω σε αγγελίες εφημερίδων και μου έκλεισε πονηρά το μάτι.
Δεν ήθελα τέτοιο μασάζ αλλά κανονικό από επαγγελματία να μπορέσω να χαλαρώσω πραγματικά. Ζήλευα τα ινστιτούτα ομορφιάς που μια γυναίκα πάει και κάνει και μασάζ, και περιποίηση, γιατί να μην πήγαινα σε ένα χώρο που να είναι για άντρες και ότι και να με απασχολεί σε πόνο ή πιάσιμο να υπάρχει μια επαγγελματίας να μου κάνει μασάζ.
Μια φίλη μου είπε να αποφύγω την αγγελία από εφημερίδα γιατί όλα αυτά μόνο ινστιτούτα χαλάρωσης δεν είναι.
Μην έχοντας όμως άλλη επιλογή, κατέληξα στο πιο αξιοπρεπές που έτσι μου φάνηκε τουλάχιστον όπως το διάβαζα. Χωρίς υπονοούμενα και πονηρές εκφράσεις.
Τηλεφώνησα και έκλεισα ραντεβού.
Ο χώρος ήταν πολύ οργανωμένος, καθαρός, θύμιζε πιο πολύ φυσιοθεραπευτήριο παρά ινστιτούτο μασάζ. Με υποδέχτηκαν και με οδήγησαν στον χώρο που απευθύνονταν για άντρες.
Μου έδωσαν μπουρνούζι και παντόφλες σε συσκευασία και με παρακάλεσαν να κάνω πρώτα ένα ντούζ.
Πράγματι πλύθηκα και το ζεστό νερό με χαλάρωσε αρκετά. ‘Εβαλα το μπουρνούζι μου και μια κοπέλα με περίμενε και με οδήγησε σε ένα μικρό χώρο και μου είπε ότι η μασέζ για την συνεδρία θα ερχόταν σε λίγο.
Σε λίγα λεπτά μια εμφανίσιμη κοπέλα ήρθε και με καλωσώρισε και με ρώτησε τι μασάζ θα ήθελα, μου εξήγησε την ωφέλεια του καθενός και αν ήθελα απλό ή σπέσιαλ.
Η επιβάρυνση η οικονομική ήταν μικρή και αποφάσισα οτι άξιζα μια σπέσιαλ απόλαυση και για μένα.







Μου είπε να βγάλω το μπουρνούζι και να ξαπλώσω ανάσκελα στο ειδικό κρεβάτι .

Ένιωσα λίγο κάπως αλλά το κατάλαβε και πρίν προλάβω να πώ κάτι, μου έδωσε μια καθαρή πετσέτα να σκεπάσω τα γυμνά μου μέρη και πήγε πίσω από το παραβάν.
Ξάπλωσα και καλύφθηκα με την πετσέτα.
Το τραπέζι αυτό είναι από ένα ειδικό υλικό, μαλακό και με τρύπα στο σημείο του προσώπου ώστε να το βάζεις στην υποδοχή και να είναι ίσια η σπονδυλική στήλη.
Όλα ήταν πολύ καινούρια για μένα.
Την άκουσα να με ρωτάει αν ξάπλωσα και απάντησα καταφατικά.
Την είδα που ήρθε
Μου έβαλε κάποιο λάδι στο σώμα που μύριζε υπέροχα και ήταν αρκετά ζεστό.
Ένιωσα τα χέρια της να μου χαϊδεύουν το στήθος και τους ώμους. Πάτησε ορισμένα σημεία που με πονούσαν και κατάλαβε αμέσως που έπρεπε να εστιάσει.
Το μασάζ ήταν καταπληκτικό, είχε απαλά χέρια και ένιωθε κάθε πιασμένο μυ του σώματός μου.
Μου αξήγησε οτι η καθιστική εργασία που κάνω, μου έχει κάνει ζημιά.
Μου έτριψε τους ώμους, το στέρνο μέχρι την κοιλιά χαμηλά εκεί που είχα βάλει την πετσέτα και μετά συνέχιζε στα πόδια. Ένιωθα τα χέρια της να με τρίβουν και η ένταση έφευγε και η ανακούφιση έδωσε την θέση της σιγά σιγά στην απόλαυση.
Μου έτριψε τα πόδια.
Έφερε το χέρι της ανάμεσα στα πόδια μου. Μου είπε να τα ανοίξω ελαφρά.
Σε κάθε ανέβασμα τα έφερνε και πιο κοντά στο μέσα μέρος του μηρού και αυτό άρχισε να με ερεθίζει.







Με ακούμπησε ελαφρά στα αρχίδια αλλά ένιωσα ήδη τον πούτσο μου να φουσκώνει και να καυλώνει. Συνέχιζε τις κινήσεις της και ο πούτσος μου είχε σηκώσει την πετσέτα και φαινόταν καθαρά καυλωμένος.

Ένιωσα λίγο περίεργα αλλά όσο την έβλεπα να συνεχίζει δεν αντέδρασα.
Είχε καταφέρει να με ερεθίσει.
Μέχρι εκείνη την ώρα την κοίταζα απλά, τώρα όμως άρχισα να προσέχω το στήθος της πώς κουνιόταν, τον κώλο της, όλα.
Σε μια στιγμή με ρώτησε αν θέλω να βγάλει την πετσέτα να μπορέσει να κάνει πιο σωστή δουλειά με τους πιασμένους μύες.
Είπα ναι χωρίς να το σκεφτώ. Ήταν υπέροχο το μασάζ και με ανακούφιζε.
Τράβηξε την πετσέτα και ένιωσα με τα χέρια της ζεστά και λαδωμένα να μου κάνει μασάζ στους γλουτούς. Ο πούτσος μου ήταν καυλωμένος τέρμα.
Τον κοίταξε και μετά μου έριξε μια ματιά.
Πήγα να πώ κάτι και μου λεει δεν πειράζει φυσιολογικό είναι.
Την βρήκα πολύ ψύχραιμη.
Μου έκανε καταπλητκικό μασάζ.
Κάθε φορά τα χέρια έφταναν και πιο κοντά στον πούτσο μου και αυτό τον κρατούσε ερεθισμένο.
Την άκουσα να με ρωτάει, μπορώ?
Και την είδα να μου δείχνει αν μπορεί να μου τον πιάσει.
Είπα , ναι.
Έβαλε ζεστό λάδι στα χέρια της και στον πούτσο μου και άρχισε να τον παίζει απαλά με τα λάδια πάνω κάτω. Τέντωσε το δέρμα κάτω όλο και τον κράτησε εκεί τεντωμένο με το ένα χέρι ενώ του έκανε μασάζ πάνω κάτω με το άλλο.
Ένιωσα φοβερή καύλα. Απίστευτη ηδονή.
Άρχισε να κάνει μασάζ στο πουτσοκέφαλο που ήταν πολύ ευαίσθητο και αυτό κόντεψε να μου κόψει την ανάσα. Το δυνατό βογγητό μου, της έδειξε οτι χάνω τον έλεγχο και την έκανε να κόψει φόρα και να τον τρίβει πάλι όλον μαζί.
Σταμάτησε και μου είπε να γυρίσω μπρούμητα.






Γύρισα και ξάπλωσα.

Μου ανασήκωσε τους γλουτούς και τράβηξε από κάτω τον πούτσο μου να εξέχει κάτω από τα αρχίδια.
Ήταν πολύ ερεθιστικό.
Μου έκανε ένα υπέροχο μασάζ στην πλάτη και τον αυχένα. Κάθε πιάσιμο, κάθε πόνος κατάφερε να τον κάνει να περάσει και να νιώσω ανακούφιση.
Εστίασε στα πόδια και μετά στους γλουτούς.
Όση ώρα με έτριβε, η καύλα μου παρέμενε η ίδια.
Άρχισε νε με τρίβει στον κώλο. Ένα απίθανο μασάζ που ενώ με ανακούφιζε από πιάσιμο άρχισε να γίνετε πολύ προκλητικό.
Με έτριβε και μου τον άνοιγε και ένιωθα τα δάχτυλά της να περνάνε κατά μήκος και να με αγγίζουν στην είσοδο.
Μου τον χάιδεψε αρκετά και μετά τα χέρια της άρχισαν να τρίβουν απαλά τα αρχίδια μου.
Είσαστε ακόμα ερεθισμένος μου είπε.
Πρέπει να κάνουμε κάτι.
Λέω τί?
Μου είπε να κατέβω όσο πιο χαμηλά στο κρεβάτι μπορούσα και στην ουσία τα πόδια μου πάτησαν στο πάτωμα και το σώμα μου ήταν επάνω στον πάγκο.
Ήμουν στημένος κυριολεκτικά μπροστά της. Ο πούτσος μου καυλωμένος κρεμόταν και τα αρχίδια μου μαζί.
Άρχισε να μου τον παίζει με λαδωμένα χέρια. Τον άρμεγε κυριολεκτικά.
Μου τον έπαιζε με ένα φοβερό τρόπο και με χαίδευε .
Δεν μου είχε ξανατύχει να μου τον παίξουν έτσι.. Τον άρμεγε όλο και πιο έντονα, πιο δυνατά, τα αρχίδια μου πήγαιναν δεξια αριστερά και το χέρι της τον άρμεγε όλο και πιο δυνατά.
Κόντευε να μου σπάσει από την καύλα, είχε γίνει πολύ σκληρός.
Την άκουγα λαχανιασμένη από την προσπάθεια να με κάνει να χύσω.
Χύσε, μου είπε. Χύσε να αδειάσεις αυτόν τον υπέροχο πούτσο. Χύσε να γεμίσεις χύσια παντού.
Κρατήθηκα από το κρεβάτι και της φώναξα απλά τώρα, χύνω.
Τον κράτησε τεντωμένο και ένιωσα ένα τόσο δυνατό οργασμό που τα χύσια μου τα ένιωσα να φεύγουν ποτάμι σαν να κατούραγα, τόση ποσότητα.
Αυτή η αίσθηση να μου τον παίζει μια άγνωστη όμορφη γυναίκα που μέχρι πρίν λίγο δεν την ήξερα, και μου έκανε τον πούτσο μου ότι ήθελε με τόσο καυλιάρικο τρόπο, με έκανε να χύσω απίστευτα καυτά χύσια παντού.
Ακόμα έτρεμα από την ένταση και ο πουτσος μου έσταζε και τότε με έκανε να λιώσω.






Τον πηρε στο στόμα της και μου έκανε μια αργή πίπα, βαθειά μέχρι τον λαιμό της, τόσο που η μύτη της έφτασε στα αρχίδια μου. Τον κράτησε μέσα για λίγο και ενώ ρούφαγε δυνατά τον τράβαγε έξω και η πίεση πάνω στον πούτσο μου με έκανε να έχω σπασμούς από την ηδονή.

Εστίασε στο πουτσοκέφαλο μου και το ρούφηξε δυνατά και ένιωσα την γλώσσα της να σκουπίζει κάθε στάλα από την τρυπούλα του πούτσου μου.
Τον φίλησε και μου είπε ελπίζω οτι σε χαλάρωσα για τα καλά.
Γύρισα να την δώ και ήταν απίστευτα ξαναμένη, ιδρωμένη, πολύ όμορφη.
Κράταγε ένα μαύρο μικρό δισκάκι που τότε κατάλαβα οτί το είχε κάτω από τον πούτσο μου όσο τον άρμεγε και εκει πάνω είχα χύσει όλο αυτό το ποτάμι.
Το κράτησε και πλησίασε την γλώσσα της και τον έγλυψε.
Θες να το πιώ για σένα? Με ρώτησε.
Πές μου πως θές να το κάνω και θα το κάνω.
Της είπα να γδυθεί.
Έμεινε ολόγυμνη.
Είχε καταπληκτιικό κορμί και οι ρώγες της ειχαν ερεθιστεί φοβερά, ήταν τεράστιες.
Της είπα να το αφήσει στο πάτωμα και να πέσει στα τέσερα.
Υπάκουσε.
Της είπα να τα γλύψει ολα μέσα από το πιατάκι σαν σκύλα.
Έσκυψε τόσο όσο να στήσει υπέροχα τον κώλο της να τον βλέπω και φάνηκε η σχισμή από το μουνάκι της και η κωλοτρυπίδα της απίστευτα μικρή και σφιχτή.
Άρχισε να τα γλύφει. Αργά.
Πλησίασα και της έδωσα μια σφαλιάρα δυνατή στα κωλομάγουλα.
Τραντάχτηκε και κοκκίνησε ο κώλος της.






Της έδωσα άλλη μια και την είδα που ζορίστικε πολύ.

Πλησίασα μπροστά της και την έβλεπα να γλύφει το πιατάκι αργά και να απολαμβάνει την γεύση από τα χύσια μου.
Σταμάτησε να γλύφει το πιατάκι και άρχισε να γλύφει τα δάχτυλα των ποδιών όπως στεκόμουν μπροστά της σαν να ήταν πραγματική σκυλίτσα. Πήγα να το τραβήξω αλλά πλησίασε και το ξαναέγλυψε. Την άφησα και άρχισε να μου παίρνει το δάχτυλο στο στόμα σαν τσιμπούκι.
Δεν με ενθουσίασε η αίσθηση αλλά την άφησα αφού το ήθελε τόσο.
Συνέχισε για λίγο και μετά ξαναγύρισε να γλύψει την λιχουδιά από το πιατάκι της.
Την έβλεπα στημένη, υποταγμένη, με τις τρυπούλες της στημένες και τα βυζάκια της να κρέμονται καυλωμένα και ένιωσα πάλι τον πούτσο μου να ερεθίζεται.
Της χάιδεψα τις ρώγες, ήταν σκληρές και αρκετά καυλωμένες. Πήγα από πάνω της και της έπιασα το στήθος στα χέρια μου και της έπαιζα τις ρώγες. Ήταν υπέροχο και το βογγητό απόλαυσης που έβγαλε κατάλαβα οτι περνούσε καλά και αυτή.
Την χαιδεψα στην πλάτη και κατέληξα στον κώλο της.
Της έπιασα τα κωλομάγουλα και τα άνοιξα καλά και είδα την τρυπούλα της μικρή σαν δαχτυλιδάκι ενώ από κάτω η σχισμούλα από το μουνάκι της ήταν υγρή και γυάλιζε και τα δυο υπέροχα χειλάκια του κατέληγαν σε ένα μικρό ρόζ καυλωμένο κλειτοριδάκι.
Είχα καυλώσει πάλι. Της πήρα το πιατάκι και την άφησα στημένη.
Πήρα χύσια με το δάχτυλό μου και πασάλειψα την μικρή κωλοτρυπίδα της.
Μούγγρισε δυνατά.






Την πασάλειψα και μετά πήρα μια μεγάλυτερη ποσότητα και έβαλα το γεματό χύσια δάχτυλό μου μέσα στον κώλο της.

Την πόνεσα λίγο και ένιωσα πόσο πολύ σφιχτός ήταν.
Κρατήθηκε σφιχτά από τα πόδια μου και εγώ έσπρωξα δυνατά το δάχτυλο βαθειά.
Τον ένιωσα να ανοίγει και μέσα ήταν ζεστός και υγρός.’Έσφιξε την τρύπα της δυνατά και μου έπιασε μέσα το δάχτυλο. Το ήθελε με άγριο τρόπο λοιπόν.
Πήρα και άλλα χύσια από το δισκάκι και τα άλειψα στον κώλο της, έχωσα δυνατά το δάχτυλο μέσα μέχρι τέρμα. Το έβαζα και το έβγαζα γρήγορα και της ξέσκιζα την μικρή σφιχτη τρυπούλα της. Το κάρφωσα μέσα και το γύριζα γύρω γύρω μέσα της.
‘Επιασα το μουνάκι της και έβαλα μέσα τον αντίχειρα από το άλλο χέρι, ενώ με τον δείχτη έτριβα τα καυλωμένα μουνοχειλάκια και την κλειτορίδα της.
Ήταν πολύ σκληρή σαν κουμπάκι καυλωμένη και το μουνάκι της πολύ υγρό.
Με το δείχτη και τον αντίχειρα την γαμούσα και της το έτριβα και με το άλλο δάχτυλο άνοιγα δυνατά το κωλαράκι της.
Της το έπαιζα αρκετή ώρα και την άκουγα να ανασαίνει βαριά και να βογγάει ενώ αυτή έγλυφε πάλι το πιατάκι με τα χύσια, όσα είχαν απομείνει.
Σταμάτησα και πήγα και κάθησα με βαθύ κάθισμα μπροστά στο πρόσωπό της όπως ήταν σκημένη και ο πούτσος μου κρεμόταν ερεθισμένος.
Άνοιξε το στόμα, της είπα.
Το άνοιξε και άρχισα να της το γαμάω δυνατά, τα αρχίδια μου χτυπούσαν στο σαγόνι της.
Τον ρούφηξε καλά και σηκώθηκα και στάθηκα από πίσω της.
Τον τέντωσα και όπως ήταν σκληρός τον κάρφωσα δυνατά στον κώλο της. Είχα πέσει από πάνω της όπως ήταν στημένη και τον κάρφωνα δυνατά μέσα της.
Την ξέσκιζα στον κώλο. Την γαμούσα δυνατά και άρχισε να ουρλιαζει σχεδόν από καύλα. Τον έβγαζα και τον έβαζα όλον μέσα τρένο και πάλι έξω.
Το ότι έιχα χύσει λίγη ώρα πριν με έκανε να κρατηθώ πολλή ώρα.
Μιάμιση ώρα ήμουν μέσα στον κώλο της και της τον γαμούσα σαν να ήταν πραγματική σκύλα. Την έστηνα σε κάθε στάση που ήθελα στο πάτωμα και της τον κάρφωνα μέσα στον κώλο της.






Είχε γίνει κόκκινος και είχε ανοίξει σαν τασάκι. Δεν αντιδρούσε μόνο την ένιωσα και την άκουσα να χύνει 2 φορές και μάλιστα την μία ένιωσα την τρύπα της τόσο πολύ να τρέμει που πρέπει να την πλυμμήρισε πολύ δυνατός οργασμός.

Μετά από αυτο δεν είχε δύναμη ουτε να αντιδράσει, ούτε να κρατηθεί, απλά την γαμούσα και περίμενε να τελειώσω το άγριο γαμήσι που της έκανα.
Την γάμησα λίγο ακόμα με τα πόδια ψηλά στους ώμους μου και με δυνατά καρφώματα στον κώλο της και ένιωσα να έρχετε το τρελό χυσίδι.
Δεν έχυσα μέσα της, τον έβγαλα και την άφησα ανάσκελα στο πάτωμα και στάθηκα από πάνω της και τον έπαιζα.
Έχυσα δυνατά και τα χύσια μου την έλουσαν κανονικό ποτάμι παντού.
Στο κορμί, στο πρόσωπο, τα μαλλιά...
Έτρεχαν και γυάλιζαν επάνω της.
Οταν δεν είχα άλλα χύσια να βγάλω, σηκώθηκε στα χέρια της και άνοιξε το στόμα της. Τον έβαλα μέσα και τον πήρε βαθειά πάλι και μου έκανε οτι και την προηγούμενη φορά.
Ηταν υπέροχο να με ρουφάει έτσι.
Τον έβγαλα και κοιταχτήκαμε στα μάτια για λίγο.
Ήταν πολύ γλυκιά, όμορφη.
Την βοήθησα να σηκωθεί και τα χύσια μου άρχισαν να στάζουν στο πάτωμα.
Πήγαινε να πλυθείς μου έιπε και πήρα το μπορνούζι μου και πήγα για ντουζ.
Όταν ντύθηκα και πήγα στην ρεσεψιόν, την είδα καλοντυμένη, με το ταγιέρ της, να πληρώνει και να φεύγει....
Έμεινα σκεπτικός και ρώτησα την κοπέλα που ήταν στο γκισέ ποιά ήταν αυτή και πως την λένε.
Με συχωρείτε μου λέει, αλλά τα ονόματα των πελατών μας έιναι απόρρητα όπως κάνουμε και με το δικό σας άλλωστε αν μας το ζητήσει κάποιος...
Πελάτισα; ρώτησα.
Ναι, είναι πελάτισσα μας και έρχετε εδώ όπως και εσείς για να παίξει τον ρόλο που θέλει όπως κάνατε και εσείς άλλωστε.
Δεν υπήρξε ποτέ μασέζ επαγγελματίας, ήταν ένα καλά οργανωμένο στούντιο που ο καθένας ανάλογα τι ήθελε να ζήσει από εμπειρία, υπήρχε εκεί και ο αντίστοιχος πελάτης που ήθελε να παίξει αυτόν τον ρόλο. Έτσι ικανοποιηθήκαμε και οι δύο.

Μασάζ ήθελα, μασέζ βρήκα.

2 σχόλια: