Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Παρασκευή 15 Ιανουαρίου 2010

Μάτι και ηδονή...

Καλοκαίρι του 90, κατασκήνωση με την ξαδέρφη μου και με τις οικογένειες μας.

Είχαμε πάει σε ένα κάμπινγκ στην Χαλκιδική. Πήγαινα γυμνάσιο και η ξαδερφή μου ένα χρόνο μεγαλύτερή μου ήταν η καλύτερη παρέα.
Μου άρεσε αυτή η ελευθερία και οτι όλη μέρα ήμουν στην θάλασσα.
Πιο πολύ μου άρεσε όμως ένα αγόρι μεγαλύτερο από μένα που είχαν το τροχόσπιτό τους λίγο πιο δίπλα από το δικό μας.
Ήταν ψηλός και με γυμνασμένο σώμα και με την ξαδέρφη μου όλη μέρα τον παρακολουθούσαμε στην θάλασσα, όταν έπαιζε ρακέτες με την παρέα του και γενικά είχαμε τα μάτια μας καρφωμένα επάνω του.
Μια μέρα ήμουν στο χώρο που είναι τα ντούζ και δίπλα ακριβώς είχε χώρο να πλύνεις ρούχα. Περίμενα να έρθει η σειρά μου να πλύνω τα ρούχα μου και τον βλέπω να μπαίνει στα ντούζ. Πλησίασα κάνοντας την αδιάφορη μήπως έβλεπα τίποτα και η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει. Δυστυχώς δεν υπήρχε η παραμικρή χαραμάδα να τον δώ λίγο.
Βαρέθηκα να περιμένω και έφυγα. Όταν πήγα από την πίσω μεριά όμως είδα οτι υπήρχε μια καλαμωτή πίσω από τους θάμνους και εκεί ήταν τα ντούζ.
Προσπάθησα να περάσω και βρέθηκα δίπλα ακριβώς. Κρατούσα και την ανάσα μου.
Ακουγα το νερό να τρέχει και πλησίασα., έβλεπα κάτι αλλά όχι καθαρά, γύριζα και κοιτούσα και γύρω μου μην με πάρει κανείς χαμπάρι, αλλά με τόσο πυκνή βλάστηση ήμουν τέλεια κρυμένη.
Έβαλα το χέρι μου και κάπως άνοιξα το κενό στην καλαμωτή και τότε τον είδα.
Κόπηκε από την αγωνία η ανάσα μου, για δευτερόλεπτα δεν ανάσαινα.
Ήταν γυμνός και λουζότανε. Εβλεπα τον κώλο του. Οι σφυγμοί μου ήταν στον ουρανό, ένιωθα μια έξαψη απίστευτη. Δεν είχα ξαναδεί γυμνό άντρα έτσι, ξένο και να μου αρέσει. Παρακαλούσα να γυρίσει. Ήθελα να τον δώ από μπροστά. Στην σκέψη οτι θα γυρίσει και θα δω το πουλί του με έκανε να ταράζομαι μέχρι την σπονδυλική μου στήλη.





Ξαφνικά γύρισε.

Δεν ξέρω τι περίμενα να δώ, αλλά είδα το πουλί του ήταν καλημμένο με σαπουνάδες.
Ήταν μικρό και κρυμένο και έβλεπα τα μπαλάκια του από κάτω να κρέμονται και οσο λουζότανε κουνιόταν και το πουλί του και τα μπαλάκια του.
Είχα παγώσει. Τα μάτια μου καρφωμένα στο πουλί του. Κουνιόταν και άρχισε να ξεπλένεται από τις σαπουνάδες και έφερε το χέρι του μπροστά και το ξέπλενε.
Είδα τότε ότι τράβηξε το δέρμα πίσω και ενώ ήταν κρυμένο βγήκε όλο έξω και είδα το κεφάλι από το πουλί του. Έλιωσα ολόκληρη, ένιωσα τις ρώγες μου να καυλώνουν όπως ποτέ άλλοτε. Τον έβλεπα να το πλένει και μετά γύρισε πάλι και έβλεπα τον κώλο του. Έκλεισε το νερό και πήρε την πετσέτα του.
Ξαφνικά γύρισε και κοίταξε την καλαμωτή, τυχαία έριξε την ματιά του, αλλά εγώ πανικοβλήθηκα και νόμιζα οτι με είδε.
Έτρεξα με αγωνία και χώθηκα στο τροχόσπιτο.
Περίμενα οτι θα γινόταν καμιά φασαρία και θα γινόμουνα ρεζίλι σε όλους.
Τι ξεφτίλα, είχα ξεχάσει τι είχα δει και το μόνο που με ένοιαζε ήταν τι θα έλεγα αν με είχε καταλάβει και το έλεγε σε κάποιον υπεύθυνο και αυτός μετά να πιάσει τους γονείς μου....
Πέρασε η μέρα και εγώ έκανα την κουρασμένη και την είχα βγάλει μέσα στο τροχόσπιτο. Ήρθε η ξαδέρφη μου και της είπα τι είχε γίνει.
Τρελάθηκε, με έλεγε κωλόφαρδη που τον είδα γυμνό και με έβριζε που δεν την φώναξα να δεί και αυτή.
Με έβαλε και της περιέγραψα τι είχα δεί, πώς ήταν ο πούτσος του, αν ήταν μεγάλος, αν του είχε σηκωθεί.
Τι ρώτησα τι να είχε σηκωθεί και μου εξήγησε οτι όταν ερεθίζονται ο πούτσος τους μεγαλώνει πολύ και γίνετε σκληρός .
Έιχε τρελαθεί εντελώς, με έβαλε και πήγα και της έδειξα που χώθηκα ανάμεσα στους θάμνους για να φτάσω μέχρι τα ντούζ. Ήθελε να πάει να δεί. Πάμε μου λεει να τους πάρουμε όλους μάτι και γέλαγε. Της έδειξα απλά και έφυγα ενώ αυτή χώθηκε και πήγε μέχρι την καλαμωτή.






Γύρισε απογοητευμένη, δεν εντόπισε κανέναν όμορφο παρά μόνο μεγάλους και άσχημους και βάλαμε τα γέλια.

Το βράδυ όταν ξάπλωσα τον έφερνα στο μυαλό μου συνέχεια, το πουλί του όταν το έβγαλε έξω. Πώς να ήταν σηκωμένο άραγε? Θα ήταν μεγάλο? Και αν ηταν σηκωμένο θα το έπαιζε να δώ πως το κάνει και να δω πως είναι στο τέλος? Είχα έξαψη μεγάλη, ερεθισμένη πολύ, ένιωθα την κλειτορίδα μου να τρέμει. Τον φαντάστικα να με φιλάει σε όλο το κορμί. Έβαλα το χέρι μου μέσα στο κυλωτάκι μου και ήμουν μούσκεμα, δεν είχα ξαναερεθιστεί τόσο πολύ, ακόμα και όταν είχα δεί ένα περιοδικό με τσόντα που είχαν φέρει κάποια παιδιά στο σχολείο.
Έπαιξα με το μουνάκι μου αρκετή ώρα, το έτριβα απαλά και στο τέλος ένιωσα απίστευτη ηδονή, ένα συναίσθημα φοβερό, είχα χύσει. Πρώτη φορά που τελείωσα μόνη μου και ήταν ωραίο. Η πρώτη μου ολοκληρωμένη φαντασίωση και η πρώτη έκρηξη ηδονής. Κοιμήθηκα ευχαριστημένη.
Ήρθε και με ακαταλαβίστικα λόγια άρχισε να με τραβάει από το χέρι, τον είδε να μπαίνει στα ντούζ. Πήγαμε και χωθήκαμε στην γνωστή κρυψώνα. Βάλαμε το μάτι μας στις χαραμάδες και μας είχε φάει η αγωνία κυριολεκτικά. Έκανε ντουζ χωρίς σαπουνάδες και βλέπαμε τέλεια το κορμί του. Τώρα τον πρόσεξα καλύτερα, είχε πολύ ωραία χέρια και μου άρεσαν τα μπράτσα του. Ήταν πολύ όμορφος και τα γένια του που είχαν μεγαλώσει λίγο του έδιναν μια αντρίλα που πολύ μου άρεσε.
Το νερό κυλούσε στο κορμί του και έφτανε μέχρι τον πούτσο του. Ήταν πιο μεγάλος τώρα, ξεχώριζε καθαρά και το κεφάλι του ήταν έξω. Το έπλυνε με το χέρι του και εμείς το βλέπαμε και τρέμαμε ολόκληρες από την εικόνα που βλέπαμε και την αγωνία.
Τότε έγινε κάτι που δεν περιμέναμε.





Άνοιξε τον σύρτη από την πόρτα και με κρυφόγελα μπήκε μέσα μια άλλη κοπέλα από την παρέα του. Η γκόμενα του όπως αποδείχθηκε.

Φιλιόντουσαν και της έβγαζε το μαγιώ και την άφησε γυμνή, της φιλούσε τις ρώγες και της χάϊδευε το μουνί της. Την ζήλεψα, την μίσησα, ήθελα να είμαι εγώ στην θέση της αλλά με τι προσόντα? Αυτή ήταν 19 χρονών με τέλειο σώμα έγω με τα μικρά βυζάκια και δεν ηξερα που μπαίνουνε τα τρία είχα και την απαίτηση να πρόσεχε εμένα?
Κοιταχτήκαμε με την ξαδέρφη μου και μου εκανε νόημα οτι θα την σκίσει .
Έβαλα το μάτι μου πάλι στην χαραμάδα. Την είχε γυρίσει να ακουμπάει στο χώρισμα και αυτός γονατισμένος πίσω της την φίλαγε στο μουνί και τον κώλο της, την έγλυφε και έδειχνε να του αρεσει πολύ. Το μάτι μου είχε καρφωθεί στον πούτσο του, κρεμότανε και ήταν πράγματι μεγάλος και σκληρός και το κεφάλι του μεγάλο.
Τότε άλλαξαν θέση και γονάτισε και τον πήρε μέσα στο στόμα της. Δεν είχα ξαναδεί να το κάνουν αυτό. Του το έγλυφε στο κεφάλι και το ρούφαγε όλο μέσα ενώ τον έπαιζε πάνω κάτω. Ήταν μεγάλος, απορώ πώς δεν πνιγότανε. Σκεφτόμουνα πώς θα είναι η γεύση του, πως μυρίζει, πως είναι, θα μπορούσα εγώ να το κάνω έτσι αυτό?
Όσο εγώ σκεφτόμουνα, αυτή τον ρούφαγε δυνατά, τον πήρε όλο μέσα στο στόμα και την κρατούσε σφιχτά από το κεφάλι.
Είχα καυλώσει, είχα τρομάξει, το έβρισκα πολυ άγριο αλλά και πολύ ερεθιστικό, μακάρι να ήξερα τότε τι ένιωθα.






Άρχισε να την γαμάει, δεν το είχα δει ποτέ αυτό να γίνετε ζωντανά, κόντευ να πάθω ανακοπή από την αγωνία και την ένταση. Έπιασε και της κάρφωσε τον πούτσο μέσα στο μουνάκι της. Τους χάζευα, και ασυναίσθητα έφερνα εμένα στην θέση της.

Τον ήθελα και εγώ πολύ, μαζί του ήθελα να κάνω έρωτα πρώτη φορά.
Πρίν προλάβω να ολοκληρώσω την σκέψη μου, την έριξε στα τέσσερα και πήγε από πάνω της, Έπιασε τον πούτσο του και τον έβαλε μέσα στον κώλο της. Τρελάθηκα.
Η εικόνα να μπαινοβγαίνει μεγάλος μέσα σε τόσο στενή τρύπα με έκανε να αντριχιάσω από μια ηδονή, καύλωσα πολύ. Την ξέσκισε δυνατά και μετά την γύρισε να γονατίσει μπροστά του.


















Τον έβγαλε και άρχισε να βαράει μαλακία μόνος του ενώ αυτή έιχε ανοιχτό το στόμα. Η ξαδέρφη μου μου έσφιιξε το χέρι και μου έκανε νόημα κοίτα, θα χύσει.

Πραγματικά τον είδα να τινάζεται και να χύνει άσπρα παχιά υγρά παντού στο στόμα της γκόμενας του, στα βυζιά της το πρόσωπό της και αυτή τα έγλυφε και το ξαναπήρε στο στόμα και τον ρούφαγε δυνατά.






Σηκώθηκε μετά και πλύθηκαν μαζί στο ντούζ και έβαλε το μαγιώ της και με προσοχή μην τους δεί κανείς έφυγε.

Έβαλε το μαγιώ του και έφυγε.
Εμείς μείναμε εκεί και κοιταζόμασταν.
Ήταν φοβερό, ο πρώτος άντρας που έβλεπα να χύνει ζωντανά.
Φύγαμε και όλη μέρα το συζητούσαμε πως να είναι οταν χύνει, πώς είναι τα χύσια, τι γεύση έχουν, αν είναι αηδιαστικό να τα καταπίνεις ή είναι νόστιμα γιατί την βλέπαμε να το απόλαβάνει την σκύλα.
Την μισήσαμε και κάναμε ευχές να σπάσει κανά πόδι και να την παρατήσει.
Ηλίθιες και οι δύο, δεκατετράχρονα που δεν ήξεραν τι τους γίνετε.
Την άλλη μέρα έφυγαν και εμείς μείναμε με τις αναμνήσεις.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου