Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2009

Με δύναμη από πίσω

Στις γιορτές είχε έρθει για επίσκεψη η κόρη μια καλής φίλης της μητέρας μου. Είχα να την δω αρκετά χρόνια και ήταν πια μια πανέμορφη κοπέλα. Την θυμόμουν ακόμα μικρό κορίτσι αλλά τώρα είχε αλλάξει και ήταν ολόκληρη γυναίκα. Καθόταν στον κόκκινο καναπέ απέναντι μου και μιλούσαμε για τις σπουδές που έκανε. Ήταν σχετικά ντροπαλή και είχε τα χέρια της ενωμένα παίζοντας νευρικά τα δάχτυλά της.

Οι γονείς μου έφυγαν και μείναμε μόνοι μας, ήθελε να φύγει και της είπα να κάτσει λίγο και θα την πήγαινα εγώ πίσω σπίτι της μιας και ήταν αρκετά αργά.
Είχε μια αθώα φατσούλα και με πολύ στητό στήθος και υπέροχο κώλο. Ενώ μιλούσαμε με δυσκολία σήκωνε τα μάτια να με κοιτάξει. Όταν το έκανε ένιωσε πολύ αμήχανα και ήταν ξεκάθαρο οτι με γούσταρε τρελά αλλά δεν μπορούσε να παραδεχτεί κάτι τέτοιο.
Σηκώθηκα και την πλησίασα, στάθηκα μπροστά της.
-Άνοιξε τα πόδια σου, την διέταξα.
Τα έχασε, ξεροκατάπιε και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα. Δεν μπορούσα να καταλάβω ποια ήταν μεγαλύτερη, η έκπληξη που ένιωσε ή ο πόθος της για μένα.
Ο άντρας που ήθελε ήταν μπροστά της, έμπειρος και με αποφασιστικότητα να την κάνει να νιώσει όσα ποθούσε.
Της χαμογέλασα πονηρά και πήρε θάρρος να το κάνει.
Το στήθος της ανεβοκατέβαινε από την έξαψη μέσα από το ντεκολτέ της ενώ οι ρώγες της διακρίνονταν ερεθισμένες. Διστάζει ακόμα.
Βολεύομαι στην πολυθρόνα, Την διατάζω να τα ανοίξει και να χαϊδευτεί.
Άνοιξε τα πόδια της διστακτικά, μπορούσα να ξεχωρίσω κάτω από την φούστα το λευκό βαμβακερό της βρακάκι, ένιωσα τον πούτσο μου να ερεθίζεται.
Της έκανα νόημα να συνεχίσει.
Άρχισε να ταξιδεύει τα χέρια της στο εσωτερικό των μοιρών της σηκώνοντας ψηλά την φούστα της. Είχε γίνει κατακόκκινη απο την ντροπή και την έξαψη μαζί.




-Κάντο της είπα.

Αποκάλυψε το βρακάκι της και το τράβηξε στην άκρη αποκαλύπτοντας ένα καλοξυρισμένο μουνάκι κάτι που με ερέθισε ακόμα περισσότερο.
Κόλλησε το δάχτυλό της στην ήβη της και το πηγαινοέφερνε.
Χαμογέλασα με την απειρία της ή την αμηχανία της και την διέταξα να γονατίσει πάνω στον καναπέ.
Με κοίταξε με τα μεγάλα πράσινα μάτια της όλο απορία και πόθο μαζί.
Σηκώθηκα και την πλησίασα πιάνοντας το χέρι της και την σήκωσα όρθια ενώ με μιά απότομη κίνηση την γύρισα προς τον καναπέ κολλώντας πίσω της και της φιλάω απαλά το αυτάκι και έγλυψα απαλά τον λωβό της και είδα το δέρμα της να ανατριχιάζει και να ξεφυσάει από πόθο.
Την έβαλα να γονατίσει στον καναπέ και της σήκωσα την φούστα ώς την μέση.
Ο κώλος της υπέροχος λευκός και απαλός με προκαλούσε εκεί μπροστά μου.
Τόσο όμορφος. Δεν μου αρκούσε να τον χαϊδεύω. Της έδωσα το πρώτο απαλό μπατσάκι στο κωλομάγουλο και τραντάχτηκε ολόκληρη.
Στην αρχή απαλά αλλά μετά όσο τα δεχόταν όλο και πιο δυνατά. Δεν το περίμενε. Τα χέρια της κρατούσαν σφιχτά την πλάτη του καναπέ και σφιγγόντουσαν επάνω της όλο και πιο πολύ σε κάθε χτύπημα.
Την άκουγα να υποφέρει γλυκά, της άρεσε.
Έχω ερεθιστεί πολύ, θέλω να της σκίσω το βρακάκι και να την πάρω άγρια.
Σηκώνω την μπλούζα της και τα βυζάκια της πετάγονται έξω, τα σγίγγω άγρια ενω την νιώθω να νε ποθεί τρελά.
Με το ένα χέρι μου λύνω την ζώνη μου και την βγάζω. Την διπλώνω στα δύο και της χτυπάω δυνατά τον κώλο ενώ το χέρι μου σφίγγει το ένα της βυζάκι.
Πετάω την ζώνη στο πάτωμα και ελευθερώνω τον καυλωμένο πούτσο μου. Ρίχνω το παντελόνι μου κάτω και πλησιάζω τον στημένο κατακκόκινο κώλο της. Τρέμει ολόκληρη από καύλα.



Κατεβάζω το βρακάκι της στα γόνατά της και βλέπω τις δυό τρυπούλες της σφιχτές να με λαχταράνε. Το μουνάκι της είναι υπέροχο, ξυρισμένο και η κλειτοριδούλα της έχει ερεθιστεί πολυ ενώ γυαλίζει ολόκληρο από τα υγρά της.

Η κωλοτρυπίδα της είναι σφιχτή μικρή και σκούρα και ξεχωρίζει από τα κατάλευκα κωλομάγουλα.
Ο πούτσος μου είναι κατακόκκινος και δεν ξέρω σε ποιά τρυπούλα να χωθώ πρώτα.
Τον πιάνω στο χέρι και τον χτυπάω στο κωλομάγουλο. Την νιώθω να αναστενάζει και να κρατάει την ανάσα της ενώ τα χεράκια της σφίγγουν τον καναπέ.
Ακουμπάω τον πούτσο στην κωλότρυπά της ενώ ανοίγω με τα χέρια τα κωλομέρια της.
Αντιδρά αλλά την κρατάω και την καθηλώνω.
Σπρώχνω το πουτσοκέφαλο δυνατά μέσα της βίαια και την ακούω να βγάζει μια δυνατή κραυγή πόνου και ηδονής μαζί. Μπαινοβγαίνω στον κώλο της και νιώθω το τρίψιμο του πούτσου μέσα στην σφιχτή τρύπα της. Σιγά σιγά υγραίνεται και ο κώλος της μαλακώνει.
Ηρεμεί στα χέρια μου και όσο την καρφώνω δυνατά αυτή βογγάει δυνατά από πόθο.
Τα αρχίδια μου χτυπάνε δυνατά σε κάθε κάρφωμα στο υγρό μουνάκι της. Ο κώλος της έχει φορμαριστεί από τον χοντρό μου πούτσο και την έχω καταξεσκίσει ενώ έχει λιώσει από την καύλα. Τα υγρά της στάζουν στον καναπέ.
Καρφώνομαι δυνατά μέσα της κρατώντας της από τα μαλλιά και μένω ακίνητος και αφήνω τα χύσια μου καυτά βαθειά μεσα στον πάτο του κώλου της.
Όπως της κρατάω τα μαλλιά, την γυρίζω και της δίνω ένα γλωσσόφιλο που της έφυγε η ανάσα.




Την κρατάω από τα μαλλιά και την βάζω να μου γλύψει τον πούτσο.

Το στόμα της γεμίζει από τον χοντρό καυλί μου και κάνει προσπάθεια να το ρουφήξει. Της τρίβω τις καυλωμένες ρώγες ενώ με ρουφάει και γευέται τους χυμούς μου.
Τα χύσια μου τρέχουν από τον κώλο της πάνω τον κόκκινο καναπέ λευκές χοντρές σταγόνες. Την βάζω να τα γλύψει κρατώντας την από τα μαλλιά και με την γλωσσίτσα της καθαρίζει τον καναπέ ρουφώντας. Όσο γλύφει στημένη χώνω ένα δάχτυλο στο υγρό μουνάκι της και την ακούω να βογγάει δυνατά ενώ καθαρίζει με το στόμα τις κυλίδες με τα χύσια μου.
Είναι μούσκεμα και στάζει ολόκληρο. Παίζω λίγο με την χοντρή καυλωμένη κλειτορίδα της και το βγάζω. Γλύφω το δάχτυλό μου και η μυρωδιά από το μουνάκι και η γεύση της υπέροχη. Νέας τρυφερής κοπέλας γεμάτης χυμούς και γλύκα.
Την σηκώνω και την κοιτάζω στα μάτια και την διατάζω να ντυθεί.
Της βγάζω το βρακάκι και σκουπίζω τον πούτσο μου και της το δίνω να το φορέσει.
Ντύνεται βιαστικά και φεύγουμε για να την πάω σπίτι της.
Σε όλη την διαδρομή δεν μίλησε μόνο έιχε το βλέμα κατεβασμένο αλλά με μια ικανοποίηση ζωγραφισμένη στο πρόσωπό της.
Φτάσαμε.
Άνοιξε την πόρτα και γύρισε και με κοίταξε με τα μεγάλα πράσινα ματάκια της.
Ήταν η τελευταία φορά που την είδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου