Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

Με τα πόδια...


15 Αυγούστου και πρώτη φορά έμεινα στην άδεια από κόσμο Αθήνα.

Είναι περίεργη η αίσθηση να ζεις την απόλυτη ερημιά στην πολύβουη πρωτεύουσα.
Η ζέστη ήταν ανυπόφορη αλλά είχα ραντεβού για καφεδάκι στην πεύκη και τουλάχιστον θα ξέσκαγα λίγο με την παρέα.
Το τρένο από την αττική ήταν σχεδόν άδειο. Διάλεξα θέση και σκέφτηκα την αντίθεση μιας καθημερινής μέρας που δεν βρίσκεις όχι μόνο κάθισμα αλλά ούτε η ματιά σου δεν χωράει.

Στα πατήσια μιά παρέα ήρθε και κάθησε δίπλα μου και απέναντί μου.
Στην αρχή σκέφτηκα τι μαλακία τους βάραγε που ένα βαγόνι άδειο κάθισαν δίπλα μου λές και δεν υπήρχε χώρος, ήθελα την ησυχία μου διάολε.
Σκέφτηκα να φύγω αλλά η κοπέλα από το ζευγαράκι που καθόταν αντίκρι μου ήταν τελικά αρκετά αξιόλογη εμφανισιακά για να αλλάξω θέση. Κρατούσε από το χέρι τον φίλο της που μιλούσε με τον κολλητό του για μπάλα και γενικά την είχε κλασμένη κανονικά. Δεν έχω πρόβλημα με την μπάλα ειλικρινά, αλλά εντάξει, κλασσική φάτσα μαλακάκου.

Καρφώθηκα στα μάτια της. Μεγάλα εκφραστικά ερωτικά μάτια. Καστανά μελί.
Ξανθά βαμένα μαλιά, γυαλιά ηλίου στο κεφάλι, κολλητό φανελάκι που άφηνε ένα τεράστιο μπούστο να φένεται, η κοιλιά έξω με κοσμηματάκι στον αφαλό και σορτσάκι κοντό. Το δέρμα της απαλό και βελούδινο, δεν πρέπει να ήταν πάνω απο 23-24. Υπέροχα πόδια με απλές καλαίσθητες σαγιονάρες και κατπληκτικά δάχτυλα.
Την κοίταζα επίμονα στα μάτια, φτάσαμε Ηράκλειο και δεν έιχα πάρει τα μάτια μου από τα δικά της. Μόνο μια φορά πήρε τα μάτια της και απλά κοίταξε έξω από το παράθυρο και ξανά αναζήτησε το βλέμα μου.

Η συζήτηση για μπάλα συνεχιζόταν κανονικά ενώ δίπλα τους γινόταν η ζήμωση για μια εκρηκτική φάση και δεν είχαν πάρει χαμπάρι.
Ξαφνικά η φράση Μαλάκα φτάσαμε, του ενός μαλάκα με έκανε να γυρίσω και να τους κοιτάξω. Σηκώθηκαν απότομα και λέγοντας στην κοπέλα βιαστικά ένα «πάρε με οταν φτάσεις» κατέβηκαν και αυτή έμεινε εκεί να συνεχίσει την διαδρομή.
Απέναντι μου.

Οι πόρτες έκλεισαν, το τρένο ξεκίνησε. Τα μάτια διασταυρώθηκαν ξανά.
Είχα ερεθιστεί φοβερά στην θέα από τα δάχτυλα και τα γυμνά της πόδια. Το τζιν μου δεν μπορούσε να κρύψει το μέγεθος του πούτσου μου που έιχε ερεθιστεί.
Οι ρώγες της δεν πήγαιναν πίσω, τις διέκρινα καθαρά από το εφαρμοστό φανελάκι που φορούσε. Κατάλαβε.
Έβγαλε επιδεικτικά τις σαγιονάρες της και ανέβασε τα πόδια της πάνω στο κάθισμα.
Ήταν κίνηση ματ αυτή. Δεν ήταν οτι μου έδειχνε αυτο που ήθελα να δώ καλύτερα τόση ώρα, αλλά και οτι μάλλον γούσταρε την όλη φάση. Το θέαμα δεν ήταν μόνο τα πόδια της, αλλά όπως τα ανέβασε επάνω το σορτσάκι που φόραγε τέντωσε επάνω στο κορμί της και από την σχισμή που σχηματίσθηκε στο μουνί της κατάλαβα οτι δεν φορούσε εσώρουχο.

Το τρένο έκοψε ταχύτητα πριν φτάσει ειρήνη και σταμάτησε. Σημάδι οτι κάτι γινόταν. Άπλωσα τα χέρια προς τα πόδια της χωρίς να μιλήσω και πριν την φτάσω τα άπλωσε προ το μέρος μου. Κράτησα τα πόδια της στα χέρια μου και είδα οτι πετάχτηκε σαν να την χτύπησε ρεύμα. Ήταν απαλά , υπέροχα. Τα χάιδεψα απαλά και φίλησα τα δάχτυλα από το ένα πόδι. Αναστέναξε και κόντεψε να της φύγει η ψυχή.
Είχα την εντύπωση οτι ο πούτσος μου θα πεταγόταν έξω από το παντελόνι σκίζωντάς το.
Υπήρχε φοβερή ένταση και η αίσθηση οτι ήμασταν σε δημόσιο χώρο άν και στην άλλη άκρη του βαγονιού εκ των υστέρων κατάλαβα οτι καθόταν μια θείτσα που δεν πήρε χαμπάρι τι παίχτηκε.
Πήρα το μεγάλο δάχτυλο στο στόμα μου και το πιπίλισα απαλά, έκανε μια ασυναίσθητη κίνηση να το τραβήξει αλλά το κράτησα σφιχτά. Πέρασα την γλώσσα μου ανάμεσα στα δάχτυλα της και σχεδόν τα έγλυψα όλα μαζί με μέρος από το πέλμα της. Τα δάχτυλα της από το άλλο πόδι τεντώνονταν σαν τρελά σε κάθε κατεύθυνση, δημάδι οτι η ηδονή που ένιωθε την τρέλαινε.
Το ακούμπισε στο σημείο που φούσκωνε το παντελόνι μου.
Ξεκούμπωσα το τζιν μου. Τα μάτια της είχαν καρφωθεί στο επίμαχο σημείο μου, την είδα μηχανικά να γλύφει τα χείλη της και να τα δαγκώνει από την αγωνία.
Τον έβγαλα έξω και ήταν πραγματικά πολύ καυλωμένος, το φερμουάρ τον κρατούσε τεντωμένο τέρμα. Αναστέναξε και της έβαλα τα πόδια γύρω από τον ανδρισμό μου.
Άρχισα να της τα πηγαίνω πάνω κάτω αργά σαν να της τα γαμάω. Συνέχισε στον ίδιο ρυθμό μόνη της.Τα μάτια μας συναντήθηκαν και δεν αφέθηκαν στιγμή από εκεί και μετά. Ένιωθε το πόσο σκληρός και καυτός ήταν, ζούσαμε κάθε μορφασμό κάθε ηδονή που σχηματιζόταν στο πρόσωπο από την ένταση και την καύλα.
Ηξερε τι έκανε και πως το έκανε.
Τον έκλεισε ανάμεσα στα μεγάλα δάχτυλα των ποδιών και τον μαλάκιζε φοβερά πάνω κάτω. Το τρένο ξεκίνησε και ξέραμε οτι σε λίγο θα ανοίξουν οι πόρτες και θα έμπαινε κόσμος.
Σηκώθηκα όρθιος, πήρα τα πόδια της και έκλεισα τον πούτσο μου ανάμεσα και στα δυο πέλματά της και άρχιζα να τα γαμάω δυνατά. Κρατιώτανε από το κάθισμα όπως μπορούσε και τα μάτια της ήταν καρφωμένα στον πούτσο μου που ήταν έτοιμος να χύσει.
Είχα ένα πολύ δυνατό οργασμό και απίστευτα δυνατές και χοντρές ριπές από παχύ καυτό χύσιμο, πλυμμηρίζοντας τα δάχτυλά της και τις πατούσες της. Ήταν η μόνη στιγμή που άκουσα την φωνή της από την ηδονή που ένιωσε.
«Χύσε με» φώναξε, κάντα μπάνιο να το νιώσω.
Τα πόδια της έσταζαν χύσια στο πάτωμα του τρένου και ο πούτσος μου εκεί όρθιος να στάζει ακόμα.
Με τα ποδαράκια της να στάζουν στον αέρα, έβγαλε από το τσαντάκι της χαρτομάντηλο και σκούπισε προσεχτικά τον πούτσο μου.



Τον έβαλα μέσα και κουμπώθηκα βιαστικά.
Η θέα να την βλέπω με τα πόδια σηκωμένα στον αέρα χυμένα ενώ μου τον σκούπιζε με έκανε να θέλω να την ξεσκίσω άγρια με κάθε τρόπο.
Κοίταξε κάτω, και φόρεσε τις σαγιονάρες της χωρίς να σκουπίσει τα πόδια της.
Τα χύσια φαίνονταν πεντακάθαρα παντού στα δάχτυλα, στο κουτουπιέ αλλά δεν τα σκούπησε.
Κατάλαβε την απορία μου και μου ψυθίρισε καθώς σηκώθηκε από την θέση της για να κατέβει, «θέλω να το ζω σε κάθε βήμα μέχρι να φτάσω σπίτι περπατώντας».

Κοιταχτήκαμε τελευταία φορά και έφυγε όπως είχε μπεί στο τρένο.
Κατέβηκε ειρήνη ενώ εγώ συνέχισα για μαρούσι. Την είδα να χάνετε στις σκάλες.
Δεν την ξανα είδα ποτέ.
Δεν έμαθα το όνομα της, ούτε αυτή το δικό μου.
Το τρένο ξεκίνησε και η καρδιά μου και το σώμα μου από την έκρηξη της ανδρεναλίνης είχε βαρέσει κόκκινο.
Ήταν από τα καλύτερα πόδια που έχω γαμήσει στην ζωή μου η έτσι νομίζω.
Ίσως ήταν ο χώρος οτι μπορεί να μας έβλεπαν, η ένταση, η γοητεία του άγνωστου δεν ξέρω.

Απλά έγινε και ήταν πολύ καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου