Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Δευτέρα 28 Δεκεμβρίου 2009

Μπότες στιλέτο...

Την είδα να ψάχνει ρούχα και να ρίχνει μια ματιά στα εμπορεύματα.

Το κατάστημα ήταν γεμάτο και είχα κουραστεί αρκετά να εξυπηρετώ κόσμο.
Φορούσε ένα λευκό πουκάμισο, κάπρι μπεζ παντελόνι και μπότες δερμάτινες με στιλέτο τακούνι.
Μελαχρινή με όμορφο σώμα, λεπτό.
Πάντα αφήνω να περάσει λίγη ώρα πριν ρωτήσω άν θέλουν την βοήθεια μου και την ακολουθούσα διακριτικά.
Όταν είδα οτι είχε καταλήξει κάπου και έψανε την πλησίασα και την ρώτησα άν μπορώ να βοηθήσω.
Ήθελε κάποιο συγκεκριμένο νούμερο παντελόνι και της το βρήκα.
Το πήρε και κατευθύνθηκε στο δοκιμαστήριο. Τράβηξε την κουρτίνα και την έχασα.
Όχι για πολύ, πλησίασα και η άκρη της κουρτίνας άφησε ένα κενό, την είδα να αλλάζει.
Είχε υπέροχο σώμα, είχε βγάλει το παντελόνι και ήταν με το λευκό πουκαμισάκι. Δεν φορούσε εσώρουχο και είδα το μουνάκι της καλοσχηματισμένο με ωραίο ξυρισματάκι.
Γύρισε και είδα το στητό κωλαράκι της, ήταν γυναίκα φωτιά από σώμα, δεν ήταν η πολύ όμορφη άλλα είχε κάτι, πολύ ερωτική.
Απομακρύνθηκα λίγο μην καρφωθώ και έκανα πως έψαχνα στα ρούχα.
Την άκουσα να με φωνάζει και πλησίασα, είχε τραβηγμένη την κουρτίνα και έβγαλε το χέρι της μόνο και με παρακάλεσε αν είχα το ίδιο παντελόνι ένα νούμερο μικρότερο.
Πήρα την κρεμάστρα και σε λίγο είχα επιστρέψει με το ρούχο που ήθελε. Της το έδωσα και με ευχαρίστησε. Η κουρτίνα τώρα άφησε πιο μεγάλο κενό και την έβλεπα καλύτερα.
Έσκυψε και είδα το κωλαράκι της στημένο και ένιωσα τον πούτσο μου να φουσκώνει επικίνδυνα στο παντελόνι μου.




Ενώ την κοιτούσα λίγο ποιο μακριά από το άνοιγμα, τα μάτια της είδαν στον καθρέπτη το κενό στην κουρτίνα και εμένα προφανώς να την κοιτάζω.

Γύρισα το βλέμα αλλού και κοίταξα την δουλειά μου, μια φασαρία στο κατάστημα για τέτοιο λόγο μπορεί και να με έκανε να χάσω την δουλειά μου.
Με φώναξε πάλι και μου είπε να της βρω ακόμα ένα παντελόνι ίδιο νούμερο αλλά σε άλλο χρώμα. Ανακουφίστηκα γιατί υπέθεσα οτι μάλλον δεν με είχε δεί. Το βρήκα και της το πήγα. Άνοιξε ελαφρά την κουρτίνα και της έδωσα την κρεμάστρα με το ρούχο.
Δεν έπιασε την κρεμάστρα μόνο αλλά και το χέρι μου. Το έπιασε από τον καρπό και ένιωσα να με φιλάει και την γλώσσα της να με γλύφει απαλά στον καρπό και μετά στην παλάμη. Ένιωσα απίστευτη ηδονή αλλά και με το χέρι μέσα σε ένα γυναικείο παραβάν σε κατάστημα με κόσμο αρκετό ήταν ένας συνδιασμός τρόμου και ηδονής μαζί.
Συνέχισε με την γλώσσα και έγλυφε απαλά την παλάμη μου και με φιλούσε απαλά, φιλιά σαν χάδι. Κατέληξε στα δάχτυλα και άρχισε να γλύφει το μεσαίο δάχτυλο και να το ρουφάει σαν να του έκανε πίπα. Ήταν πολύ ερωτικό και ο πούτσος μου έγινε κάγκελο μεσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Το ρούφαγε και το πιπίλαγε, ένιωθα την γλώσσα να κάνει γύρους στο δάχτυλο και αυτό ήθελα να το νιώσω σε άλλο μέρος του κορμιού μου οπωσδήποτε.
Σταμάτησε και έπιασε το δάχτυλο μου και το έβαλε πάνω στο κορμί της, μου το έκανε ένα γύρω στον αφαλό της, τα πλευρά της και το έβαλε στο αιδίο της. Ένιωθα τις τριχούλες της και τα μαλακά χειλάκια της. Το έτριψε στην κλειτορίδα της και το έσπρωξε μέσα της. Κόντευα να πάθω εγκεφαλικό. Με είχε κάνει να θέλω να την ξεσκίσω.
Το έχωσε μέσα της και την άκουγα να βγάζει πνιχτά βογγητά, ήταν γεμάτη υγρά. Γύριζα το δάχτυλό μου στον κόλπο της και την μαλάκιζα με ρυθμό.
Τα χέρια της και τα δυο κρατούσαν το χέρι μου καρφωμένο μέσα της, λες και δεν ήθελε να το τραβήξω και να την κόψω απότομα. Ενώ ένιωθα τα υγρά της και την ζέστη του κορμιού της ξαφνικά μου το έσφιξε με τα μπούτια της και το έβαλε τέρμα μέσα. Ένιωσα τους σπασμούς του κόλπου της και το μουνάκι της να τρέμει ολόκληρο ενώ δάγκωνε τα χείλη της μην φωνάξει. Άκουγα την ανάσα της. Δεν έκανα τίποτα μέχρι να συνέλθει. Χαλάρωσε το σφίξημο των μηρών της και το τράβηξε έξω.






Άνοιξε ελαφρά την κουρτίνα και την είδα να με κοιτάει με τα μάτια σχεδόν μισόκλειστα από την ηδονή που είχε νιώσει. Με κοίταξε. Το δάχτυλό μου είχε φουσκώσει από τα υγρά της και είχε παπαριάσει ολόκληρο και το πιο φοβερό ήταν τα υγρά που είχε χύσει και ειχαν γεμίσει όλη μου την παλάμη.

Τράβηξε την κουρτίνα σιγά και ντύθηκε.
Με την καρδιά μου να χτυπάει τρελά, και τον πούτσο κάγκελο πήγα δίπλα στο μικρό αποθηκάκι που δεν είχε κόσμο να συνέλθω. Κοίταξα το χέρι μου, γυάλιζε από τα υγρά της. Πλησίασα και το μύρισα. Είχε αυτήν την γλυκιά μυρωδιά του μουνιού και την δική της προσωπική οσμή. Το έβαλα στο στόμα μου και το γεύτικα. Ήταν ουδέτερη η γεύση, ευχάριστη και με την γλώσσα μου πήρα στο στόμα τα πηχτά υγρά που είχε βγάλει.
Την ήθελα πολύ.
Βγήκα έξω και την είδα να με ψάχνει. Με είδε και πλησίασε. Δεν μιλήσαμε. Την τράβηξα από το χέρι και μπήκαμε στο αποθηκάκι.
Έκλεισα την πόρτα και την άρπαξα και την φίλησα τρελά με γλώσσα.
Ένιωσε την γεύση της και κατάλαβε οτι την είχα γευτεί.
Την άρπαξα αγκαλιά και την έβαλα πάνω στον πάγκο ανάσκελα με το κεφάλι της να κρέμεται από την άκρη του. Έλυσα την ζώνη και κατέβασα το παντελόνι μου. Έπιασα τον πούτσο μου και τον βύθισα στο στόμα της. Της το κάρφωσα μέχρι τον λαιμό και τα μάτια της δάκρυσαν, κόντεψε να πνιγεί. Τον έβγαλα και την έβλεπα με το κεφάλι ανάποδα να με κοιτάει και το στόμα ανοιχτό. Άπλωσε τα χέρια και της τον έδωσα πάλι.
Τον τσιμπούκωνε δυνατά και της γαμούσα το στόμα με καρφώματα.
Τον βύθισα μέσα όλον αργα και τα χείλη της ακούμπησαν τις τριχούλες στην ήβη μου.
Τον έβγαλα έξω και πήγα ανάμεσα στα πόδια της.
Ξεκούμπωσα το κάπρι παντελόνι της. Ήξερα οτί δεν φορούσε κυλοτάκι.
Της το κατέβασα ώς τα γόνατα και της σήκωσα τα πόδια ψηλά.







Το μουνάκι που μαλάκιζα πρίν, τώρα ήταν εκεί μπροστά μου και γυαλιζε από τα υγρά της. Φανερά πρησμένο από την διέγερση και με την κλειτορίδα να ξεχωρίζει ερεθισμένη.

Έσκυψα και την πήρα στο στόμα μου και την ρούφηξα απαλά. Βογγούσε. Την έγλυψα παντού. Στα χείλη, την κλειτορίδα μέχρι πίσω στο κωλαράκι της.
Σηκώθηκα και άρπαξα με τα χέρια μου τα τακούνια στιλέτο από τις μπότες της και άνοιξα διάπλατα τα πόδια της.
Η κοιλια της ανεβοκατέβαινε και η ανάσα της γρήγορη. Είχε ξεκουμπώσει το λευκό της πουκάμισο και χάϊδευε τις ρώγες της.
Ακούμπησα τον πούτσο μου στο μουνάκι της και τον έτριψα εξωτερικά κατά μήκος της σχισμής της μερικές φορές να τον υγράνω και μετά τον κάρφωσα στην είσοδο της.
Έβγαλε μια δυνατή φωνή και κρατήθηκε από την άκρη του πάγκου.
Ήταν τόσο υγρή, τόσο ζεστή, μου αγκάλιαζε με το μουνί της τον πούτσο τόσο τέλεια.
Ήταν που ήμουν φοβερά ερεθισμένος; Που την ήθελα τόσο πολύ;
Ότι και να ήταν την κάρφωνα δυνατά με αργά βίαια καρφώματα και το κορμί της τρανταζόταν.
Τα αρχίδια μου χτυπούσαν το κωλαράκι της. Τον τράβηξα έξω και τον είδα να γυαλίζει από τα υγρά της. Τον κάρφωσα μέσα και άκουσα τον χαρακτηριστικό ήχο των υγρών της.
Μεσα στη ησυχία ακουγόντουσαν τα χτυπήματα πανω στο κορμί της και ο ήχος των ζουμιών από το υγρό μουνάκι της.
Το λευκό πουκάμισο είχε ανοίξει και τα βυζάκια της πήγαιναν στον ρυθμό που γαμιώμασταν. Της έκανα έρωτα δυνατά και γρήγορα, ενώ τα χέρια μου κρατούσαν τα τακούνια της και τα πόδια της ψηλά.
Έμεινα καρφωμένος μέσα της και έπιασα την μία μπότα και ξεκούμπωσα το φερμουάρ.
Της την έβγαλα και την μύρισα ενώ με κοιτούσε και αυτό την έκανε να λιγώσει σχεδόν.
Είχε την μυρωδιά του δέρματος και μύριζε υπέροχα από τα πόδια της. Ξεκούμπωσα και την άλλη και με τα ποδαράκια γυμνά, της έβγαλα τελείως το παντελόνι.
Την είχα ολόγυμνη πάνω στον πάγκο.
Τα καρφώματα άρχισαν και πάλι δυνατά. Έφερα τα πόδια της στους ώμους μου, και φίλησα απαλά τον αστράγαλό της. Με την γλώσσα μου άρχισα να γλύφω το πέλμα της, και κατέληξα στα δάχτυλάκια της. Τα πήρα στο στόμα και τα ρούφηξα δυνατά.
Είχε τρελαθεί από ηδονή, ένωσα τα πόδια της και πήρα ταυτόχρονα τα δυο μεγάλα δάχτυλα στο στόμα μου και την γαμούσα δυνατά ενώ της τα έγλυφα.
Την είδα να πιάνει σφιχτά τα βυζάκια της και γύρισε το κεφάλι στο πλάι και την άκουσα να φωνάζει δυνατά ενώ έχυνε πάνω στον πούτσο μου που την γαμούσε.
Τραβήχτηκα και ο πούτσος μου έσταζε κυριολεκτικά.
Την έβαλα να μαζέψει τα πόδια της ενωμένα στο στήθος της και την τράβηξα εως την άκρη του πάγκου με τον κώλο σχεδόν στον άερα.
Έσκυψα και την φίλησα στο κωλαράκι και την έγλυψα ελαφρά να σαλιώσω την είσοδό της. Ένιωσε την γλώσσα μου εκεί και βόγγηξε δυνατά.
Είχε μικρή κωλοτρυπίδα αλλά ήταν αρκετά υγρή και ερεθισμένη.
Ακούμπησα το κεφάλι του πούτσου στην τρυπούλα της και έσπρωξα δυνατά. Πόνεσε αλλά δεν έβγαλε παρά μια πνιχτή φωνή.
Το έσπρωξα μέσα και άρχισα να την γαμάω απαλά στην αρχή και όλο πιο γρήγορα και τον ένιωσα μέσα πολύ χαλαρό ενώ το δαχτυλιδάκι της τρυπούλας της μου τον έσφιγγε δυνατα.








Την γάμησα λίγη ώρα σε αυτήν την στάση και ο κώλος της είχε χαλαρώσει κανονικά και όταν τον έβγαζα έμενε η τρυπούλα του ανοιχτή και τον ξανακάρφωνα.

Είχε παραδωθεί εντελώς, μόνο βόγγαγε και δεν κουνούσε ούτε τα χέρια της.
Δεν άντεξα άλλο και τον κάρφωσα δυνατά μέσα και την κράτησα κόντρα δυνατά από τους ώμους. Έχυσα δυνατά μέσα της, γεμίζοντας τον κώλο της καυτά χύσια.
Την ώρα που το ένιωσε μέσα της να την γεμίζει και τον πούτσο μου να χτυπάει δυνατά, έγειρε το κεφάλι πίσω και άνοιξε το στόμα ουρλιαζοντας και άρπαξε τα χέρια μου σφιχτά από τα μπράτσα.
Έμεινα μέσα της 2-3 λεπτά μέχρι να πάρω ανάσα και εγώ και αυτή.
Τον τράβηξα έξω ενώ έκλεισε τα πόδια της και γύρισε στο πλάι φέρνοντας τα πόδια της στο στήθος και πήρε εμβριακή στάση πάνω στον πάγκο.
Ανάσαινε βαριά και τα μάτια της ήταν ανοιχτά και με κοιτούσε.
Το θέλω μου ψιθήρισε και άπλωσε το χέρι της προς το μέρος μου.
Πλησίασα και της τον έδωσα στο στόμα.
Τον κατάπιε όλον εύκολα αφού ήμουν φανερά πιο χαλαρός και άρχισε να τον ρουφάει σαν μωρό.
Κατάπιε τα χύσια μου και τα υγρά της και σχεδόν μου τον καθάρισε όλον από κάθε ίχνος σπέρματος και υγρών.
Τον τράβηξα από το στόμα της και την κοίταξα στα μάτια, χαμογέλασε με ένα χαμόγελο που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Την σήκωσα και την πήρα αγκαλιά για λίγο.
Έγειρε επάνω μου και την φιλήσα στα μαλιά και τον λαιμό.
Την βοήθησα να κατέβει και να ντυθεί.
Ανέβηκε πρώτη επάνω και μετά εγώ.
Την είδα να πληρώνει στα ταμεία και να φεύγει.
Όταν έφτασε στην έξοδο, στάθηκε και γύρισε.
Με κοίταξε μέσα στο μαγαζί να την κοιτάζω και μου έστειλε διακριτικά με το δάχτυλο ένα φιλί.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου