Ένστικτο - Πόθος - Βλέμα - Χάδι - Φλέρτ - Άγγιγμα - Έρωτας - Βίτσια - Πόνος - Υποταγή - Κυριαρχία - Οργασμός

Δευτέρα 21 Δεκεμβρίου 2009

Της Πέππης....

Ήμουν φοιτήτρια στην Κομοτηνή, δεν λέω σχολή. Το 99 είχα βρεί εκεί ένα σπίτι και αν και το ενοίκιο ήταν σχετικά λογικό έβαλα αγγελία στην σχολή οτι ζητώ μια συγκάτοικο να μοιραζόμαστε τα έξοδα.
Μετά από μερικές μέρες βρήκα μια κοπέλα απο θεσσαλονίκη την Πέππη. Μου φάνηκε αρκετά συμπαθητική. Κοντούλα με φακίδες αλλά φαινόταν αρκετά μαζεμένη.
Τα βρήκαμε στο ενοίκιο, τις υποχρεώσεις με τους λογαριασμούς και συμφωνήσαμε να έφερνε τα πράγματά της να φτιάξει το δικό της δωμάτιο.
Κάναμε παρέα καλή και πολλά βράδια άφραγκες την αράζαμε σπίτι και χαζεύαμε τηλεόραση και κουβεντούλα.
Μετά από τρείς μήνες συγκατοίκησης η Πέππη άρχισε να φέρνει σπίτι κάποιους συμφοιτητές της για καφέ, μουσικούλα κλπ.
Δεν υπήρχε Σαββατόβραδο που δεν θα είχε κανονίσει να βγεί με κάποιον. Εγώ που ήμουν ολόκληρη γυναικάρα και δεν είχα σταυρώσει γκόμενο της προκοπής καθόμουνα μέσα μόνη και η Πέππη μισή μπουκιά και άλλαζε τους φίλους σαν τα πουκάμισα. Πολλά βράδια Σαββάτου άκουγα που έφερνε κάποιον και κοιμόντουσαν μαζί. Άλλες φορές αθόρυβα, άλλες τους άκουγα να κάνουν έρωτα όλη νύχτα και πότε γελούσα με αυτά που άκουγα και πότε αναρωτιόμουν τι της έβρισκαν. Εκτός και αν πήγαινε με κανέναν σαβουρογάμη όπως τους έλεγα.
Κάθε Κυριακή η Πέππη με το χαμόγελο στα χείλη και μες την καλή χαρά και εγώ μες την κακή, ψυχρή και ανάποδη μου.
Ένα απόγευμα που χάλαγε ο κόσμος στην βροχή ενώ ξεκίνησα για την σχολή το μετάνιωσα και μπήκα σε ένα μαγαζί με καλλυντικά, πήρα μερικά πράγματα και αποφάσισα να γυρίσω σπίτι να αράξω και να κάνω κοπάνα. Αγόρασα και κάτι για την Πέππη που είχε γενέθλεια την επόμενη μέρα και θα της το έδινα.
Έφτασα σπίτι και άνοιξα την πόρτα. Άφησα την τσάντα μου και το μπουφάν μου και πήγα στην κουζίνα. Η πόρτα στο δωμάτιο της Πέππης ήταν μισάνοιχτη, άνοιξα να δώ αν κοιμάτε και αυτό που είδα με ξάφνιασε.



Η Πέππη ολόγυμνη στα τέσσερα, ήταν με έναν φίλο της ολόγυμνος και αυτός, είχε σηκώσει τα πόδια του και του έκανε μια κολασμένη πίπα.

Αμήχανα ζήτησα συγνώμη και πήγα να φύγω.
Μου φώναξε, δεν πειράζει έλα, αυτός είναι ο Αργύρης, δικό μας παιδί, από Θεσσαλονίκη. Με σύστησε στον φίλο της ενω τον είχε με ανοιχτά πόδια και κρατούσε τον πούτσο του στο χέρι της . Ένιωσα εντελώς ηλίθια, αν δεν μίλαγα θα ήμουν η βλαμένη που θα την έπερναν για παρθενοπιπίτσα.
Είπα ένα , γειαααααααα και χαμογέλασα σαν χαζή.
Όσο και να ήθελα να μην κοιτάξω τον πούτσο του το βλέμα μου από περιέργια και μόνο ήταν λογικό οτι θα έπεφτε επάνω του.
Με χαιρέτησε και αυτός σαν να μην συμβαίνει τίποτα, ενώ η Πέππη τον ξαναπήρε στο στόμα της.
Είχε πολύ μεγάλο πούτσο σε μήκος αν και λεπτός. Τα αρχίδια του επίσης πολύ μεγάλα, ήταν πολύ ωραίο παιδί και γυμνασμένος και είχα σκηλιάσει μέσα μου πως είχε βγάλει τέτοιο γκόμενο.
Είπα σας αφήνω, τα λέμε μετά.Τότε ο Αργύρης είπε ότι δεν πειράζει, αν θέλω να καθήσω και οτι δεν είχε πρόβλημα.
Ναι ρε είπε και η άλλη, έλα αν θες και έκανε στην άκρη.
Μου άπλωσε το χέρι και με τράβηξε μπροστά στον φίλο της.
Ήθελα πολύ να τον πιάσω αυτόν τον πούτσο στα χέρια μου αλλα με άλλη γυναίκα μαζί? Γυμνή και να είναι και ο φίλος της? Μου φαινόταν κάπως.
Μου έπιασε το χέρι και το έβαλε στον πούτσο του φίλου της, παίξτον μου είπε, μην κωλόνεις, ρούφα....και έβαλε τα γέλια ενώ άρχισε να τον φιλάει στο στόμα.





Κρατούσα τον πούτσο του στο χέρι μου και τον έπαιζα κάπωςς διστακτικά στην αρχή αλλά όσο τον έπαιζα τόσο του καύλωνε και γινόταν πέτρα, φανερό οτι τον ερέθιζε πολύ που μια άγνωστη τον μαλάκιζε μπροστα στην φίλη του.

Ήρθε και η Πέππη πάλι και τον παίζαμε μαζί, δεν κατάλαβα πως τον πήρα στο στόμα μου και τον ρούφαγα. Τρομερός πούτσος, πολύ σκληρός και με πολύ χοντρό πουτσοκέφαλο. Τον ρουφάγαμε μαζί με την Πέππη. Είχα πάρει φόρα και ρούφαγα και έγλειφα και δεν ντρεπόμουνα καθόλου.
Είχα να κάνω έρωτα σχεδόν εφτά μήνες και χωρίς σχέση πάνω από χρόνο.
Όσο τον ρούφαγα , η Πέππη μου σήκωσε την μπλουζα, την έβγαλα και μαζί το σουτιέν μου.
Γονατισμένες και οι δύο τον γλύφαμε και αυτός είχε τρελαθεί από την καύλα.
Είχα ερεθιστεί πολυ, το μουνί μου είχε καυλώσει και τον τσιμπούκωνα σαν να ήταν δικός μου γκόμενος.
Σε λίγο είχα γδυθεί εντελώς και αυτό με ερέθιζε ακόμα πιο πολύ, εγώ ρούφαγα το πουλί του και η Πέππη του ρούφαγε τα αρχίδια και του έγλυφε τον κώλο.
Σηκώθηκε και κάθησε επάνω στον πούτσο του και άρχισαν να κάνουν έρωτα δυνατά, εγω από πίσω να βλέπω το καυλί του να μπαινοβγαίνει μέσα στο μουνί της και να τον θέλω και έγω μέσα μου, ερεθιζόμουνα και την ζήλευα μαζί. Άπλωσα τα χέρια και της χάϊδεψα τον κώλο που ήταν στημένος μπροστά μου. Δεν έιχα ξαναπλώσει χέρι σε γυναίκα αλλά εκείνη την στιγμή το θεώρησα οτι συμμετέχω καπως και εγώ, ήθελα να μπω στο παιχνίδι.






Χάϊδευτα τον κώλο της, τα αρχίδια του καθώς κρέμονταν και το άλλο χέρι μου ήταν στο μουνί μου.
Ο πούτσος του βγήκε και τον έπιασα να τον σπρωξω πάλι μέσα, τον κράτησα για λίγο και πριν τον χώσω μέσα έκανα κάτι που δεν το περίμενα ποτέ οτι θα μου έβγαινε, τον ρούφηξα δυνατά, είχα τον πούτσο ένος άγνωστου μαζί με τα υγρά από το μουνί της φίλης μου στο στόμα μου, αλλά ήμουν πολύ καυλωμένη, δεν υπολόγιζα τίποτα. Τον ρούφηξα δυνατά και τον έσπρωξα μέσα.
Μούγκριζαν δυνατά και γαμιώντουσαν και εγω έβλεπα, έσκυψα και προσπάθησα να γλύψω τον πούτσο του εκεί που έμπαινε στο μουνί της, και οι δυο με παρότρυναν να το κάνω τους άρεσε.
Η Πέππη που φώναξε βάλε μου δάχτυλο, τωρα, βαλε μου.


 
Σάλιωσα το δάχτυλό μου και το έχωσα στον κώλο της, αναστέναξε δυνατά και εγω την γαμούσα με κωλοδάχτυλο και ο Αργύρης με τον πούτσο του.

Ήμουν τρελαμένη, όλα μου έβγαιναν αυθόρμητα, την έβρισκα να τους βλέπω.Την έβρισκα να την γαμάω με το δάχτυλο στον κώλο και να τους γλυφω και τους δυο.
Τότε ο Αργύρης μου ζήτησε να του βάλω δάχτυλο στον κώλο.
Δεν το είχα ξανακάνει ποτέ. Δίστασα, τον χάϊδεψα στον κώλο και μου λέει, βάλτο μέσα. Το έσπρωξα μέσα, αν και πολύ δύσκολα τελικά έβαλα το δάχτυλό μου μέσα του.



Κόντεψε να μου φύγει η ανάσα, ήταν απίστευτη η καύλα να το κάνεις αυτό σε έναν άντρα., τόσο σφιχτός, ενώ της Πέππης ήταν χαλαρός και γλύστραγε με τον δικό του δυσκολευόμουν.
Τους γαμούσα και τους δύο με τα δάχτυλα ενω γαμιώντουσαν και έσκυβα να γλυψω ότι προλάβαινα από το μέσα έξω. Μου τον έδωσε στο στόμα μερικές φορές, και αυτό με είχε κάνει να φτάσω στα όρια μου, ήθελα και έγω ενα πούτσο μέσα μου.
Η Πέππη έχυσε δυνατά και έπεσε επάνω του, έβγαλα τα δάχτυλά μου και τραβήχτηκα.
Τον ξεκαβάλησε και το πουλί του ήταν κατακκόκινο από την καύλα, δεν είχε χύσει ακόμα.





Σειρά σου μου είπαν και οι δύο, σηκώθηκε και τον γλύψαμε πάλι μαζί και με έστησαν στα τέσσερα στο πάτωμα.

Ήρθε και μπήκε μέσα στο μουνί μου δυνατά. Φώναξα από ευχαρίστηση, το ήθελα πολύ.
Τότε η Πέππη, ξάπλωσε από κάτω μου σαν να κάναμε 69 και άρχισε να μου γλυφει το μουνί μου, κόντεψα να τρελαθώ, απλά απολάμβανα.
Μου ρούφαγε την κλιτορίδα και ο πούτσος του μου ξέσκιζε τον κόλπο δυνατά, δεν είχα ξαναφάει τόσο μεγάλο πούτσο ποτέ.
Έχυσα δυνατά και έγινα ρεζίλι απο τις φωνές μου λες και με γαμούσαν πρώτη φορά.




Ο Αργύρης σηκώθηκε και άρχισε να τον παίζει να χύσει, τον γλύφαμε σαν λυμασμένες και οι δυο μας και μας έριξε ένα χυσίδι φοβερό.

Έχυσε παντού στο πρόσωπο και στο στόμα μας, τον έγλυφα σαν τρελή, ήθελα τόσο πολύ να με χύσει, είχα να μυρίσω και να γευτώ αντρικά υγρά τόσο καιρό που με έπιασε παροξυσμός.




Μείναμε μόνες μας με την Πέππη και δεν μιλάγαμε.
Με κοίταξε και με ρώτησε, καλό?
Έσκυψα το κεφάλι και λεω ναιιιιιιιιιιιι ρε μαλάκα καλό και σκάσαμε στα γέλιααααα.
Που τον βρήκες ρε την ρώτησα αυτόν το γκόμενο? Φίλος ή γκόμενος είναι?
Αν ήταν γκόμενος δεν θα σε άφηνα να τον δείς καν. Φίλος και παλιό απωθημένο. Τυχαία βρεθήκαμε και ενώ για καφέ του ειπα να έρθει, το ρίξαμε στο γλυψιμο και εκει ήρθες και εσύ. Ήταν το δώρο του για τα γενέθλειά μου μάλλον, είπε.
Κάναμε μπάνιο και παραγκείλαμε να φάμε ενώ έξω έριχνε βροχή φοβερή.
Μετά την σχολή χαθηκαμε, δεν την ξανασυνάντησα ποτέ ουτε μου τηλεφώνησε αν και είπαμε όλα αυτα τα, πάρε με, θα τα πούμε κλπ.
Με ξεκόλλησε όμως αυτή η κοπέλα και μετά και έγω πέρασα καλά με γκόμενους αλλά ποτέ δεν έκανα πάλι κάτι αντίστοιχο.

by aNa$tazia

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου